Wie ik ben!

Na lang nadenken heb ik nu dan toch besloten een eigen blog te beginnen. Ik heb nu dik 8 weken vakantie en vond dat ik nu toch echt geen excuus meer had. (Normaal had ik tegen mezelf gezegd dat ik daar toch echt geen tijd voor had). In mijn eerste artikel zal ik kort vertellen wie ik ben en wat ik met mijn blog wil gaan doen. 

Ik ben Chelsea, een 20 jarige beautyliefhebber. Ik volg nu een klein jaar een vast aantal beautyblogs en ik ben compleet verslaafd geraakt. Elke keer raakte ik zo geïnspireerd en na een lange tijd heb ik dan nu besloten ook maar gewoon te beginnen. Naast beauty houdt ik me ook bezig met ‘ zo gezond mogelijk proberen te eten’ (en dan bedoel ik ook echt proberen, want 9 van de 10 keer lukt dit me echt niet). Daarnaast ben ik een aantal weken geleden begonnen met hardlopen. Het gaat me nog niet erg goed af maar juist daarom leek het mij leuk om hiervoor een enkele keer te schrijven. Op die manier hoop ik andere beginnende hardlopers te kunnen helpen. 
Sinds september 2012 woon ik op mezelf in Leeuwarden. Dit is vanwege de studie die ik daar doe, Media en Entertainment Management. Ik vind het heerlijk om op mezelf te wonen. Wel ga ik elk weekend nog terug naar mijn ouders. Ik heb namelijk mijn werk daar zitten en dus is het makkelijker om terug te gaan. Daarbij vind ik het ook heerlijk om zo af en toe terug te zijn. De drukte van ons gezin mis ik regelmatig als ik alleen in Leeuwarden ben. De komende 8 weken zal ik ook bij mijn ouders verblijven. Dit is dus omdat ik veel zal werken. 
Ik hoop de komende 8 weken veel aan mijn blog te kunnen werken en dat ik al een aantal vaste bezoekers kan trekken. Veel plezier op Personal Chelsea. 
 
Geef een reactie

