Diary 2

Daar was ik weer. Het is alweer even geleden dat ik een blogpost heb gemaakt. Dit komt omdat ik erg druk ben geweest met andere dingen. Toch wil ik het weer gaan oppakken en weer lekker veel mee bezig gaan. Vandaag weer een post over mijn afgelopen weken.

De afgelopen weken waren weer wat drukker. Ik ben weer begonnen met school. Dit betekend dat ik weer volledig (op de weekenden na) in Leeuwarden zal zijn. Ook ben ik weer begonnen met lekker veel sporten. Kortom, genoeg gedaan de afgelopen weken.

Sinds mei woon ik in een andere kamer in Leeuwarden. Er moest nog het een en ander aan gebeuren, zoals het plaatsen van de bank. Samen met mijn oma en vader hebben we die neergezet. Ik ben er erg tevreden mee.

Een week later begon voor veel mensen het school leven weer. Ik had nog een weekje vrij maar een vriendin van mij kwam een weekje logeren. Zij had studiestartweek en dus was het handiger dat ze bij mij kwam een weekje. De eerste avond zijn we lekker uit eten geweest.

Een paar dagen later zijn we uit geweest in Leeuwarden. Het was voor mij al erg lang geleden dat ik was uit geweest in Leeuwarden, maar ik heb een leuke avond gehad. Dit was wat ik aan had.

Diezelfde week zijn we ook nog wezen lunchen bij Bagels en Beans. Ik houd van hun tosti bagels. Zo lekker. En natuurlijk kon een ijskoffie niet ontbreken.

Een week later begon ook voor mij het gewone schoolleven weer. En dat betekend, zelf koken. Ik vind dat nooit erg. Op die manier kan ik tenminste eten wat ik zelf lekker vind.

Ik ben dus een aantal weken in bij mijn ouders geweest en toen ik terug in Leeuwarden kwam vond ik mijn bril weer. Ik was serieus helemaal vergeten dat ik dat ding had. Ik hoef hem namelijk niet zo vaak op, het is alleen voor als ik veel hoofdpijn heb.

Nu ik een bankje heb zit ik een stuk lekker in me kamertje. Kaarsjes aan, tv kijken, heerlijk. Ik vind het erg gezellig geworden.

Ik vind dat mijn haar ontzettend lang geworden is, tijd voor de kapper?

Afgelopen dinsdag ben ik met een vriendin wezen lunchen in het Campus Cafe.  Normaal houd ik niet zo van koffie, maar deze Caramel Machiatto was echt heerlijk.

Gisteravond ben ik naar een feestje geweest. Heerlijk vond ik het om weer een keer uitgebreid make up en haar te doen.

Dat waren mijn weken alweer. Nog steeds wel rustig, maar vanaf morgen zal dat weer veranderen. School, sporten, werken, afspreken enzovoort. Maar ik heb der zin in 🙂

Geef een reactie

