I love #1

In deze maandelijkse blogpost wil ik jullie mijn favorieten producten van die maand laten zien. Dit is op het gebied van fashion, food, beauty, lifestyle en media. Kijken jullie mee naar mijn eerste ‘I love’ post?

Fashion

Qua fashion heb ik nu al een echte winter favoriet. Onlangs heb ik een trui gekocht bij de H&M. Deze trui is blauw/groen en zo ongelofelijk zacht. En natuurlijk ontzettend warm (ook niet onbelangrijk). Voor de komende koude dagen is deze trui nu al een favoriet van mij. En nog een pluspunt, hij kostte slechts 19,95.

Food

Chocolat Chip Cookie Coffee, zoooo lekker. Ja dit is toch wel mijn absolute favoriet van de afgelopen weken qua food. Het is dan geen eten, maar ik denk dat ik hier nooit genoeg van zal krijgen. Het is koffie met een siroop er door heen van koekjes. Er ligt slagroom bovenop en daarbovenop liggen nog heerlijke stukjes koek. 

Beauty 

Op het gebied van beauty zijn er enkele favorieten. Als eerst, Labello Pure & Natural in Munt en Mineralen. Deze lippenbalsem verzorgt mijn lippen goed en smaakt daarbij ook nog eens heerlijk naar pepermunt. Als je hem aanbrengt tintelt hij een beetje. 

Daarnaast heb ik de afgelopen weken een haar product gevonden waar ik nu al absoluut niet zonder kan. Namelijk de Gliss Kur, Hair Repair with liquid keratin. Dit is een soort serum dat je in je haar smeert na het douchen, vervolgens krijgt je haar een mooie gezonde glans en voelt je haar zijde zacht. Ik heb zelden dat zo’n product bij mijn haar werkt, meestal wordt mijn haar meteen vet na het aanbrengen van zo’n serum. Dit is het eerste product die dat niet heeft. Ik ben zeer tevreden.

Als laatste heb ik een product wat ik al heel lang wilde hebben. Eindelijk heb ik hem dan gekocht en het is nu al een product waar ik erg blij mee ben. Ik heb het over, de Mineralize Skinfinish van Mac in Soft and Gentle. Hij geeft een mooie gezonde glans aan mijn jukbeenderen. Ik ben fan.

Lifestyle 

In deze categorie kan van alles voorkomen. Voor nu heb ik gekozen voor een lekker ruikend kaarsje. Namelijk Opia (Primark) in Apple Orchard. Een lekkere winterse appel geur die de hele kamer naar vers gebakken appeltaart laat ruiken. Zodra ik weer eens in de Primark ben ga ik zeker nog even kijken of ze nog meer lekkere geurtjes hebben. 

Media

Momenteel ben ik weer compleet verslaafd aan Pretty Little Liars. Vorig jaar was ik al begonnen met seizoen 1 en ik vond het erg leuk. Toch was ik blijven hangen in seizoen een. Vorige week had ik niet zoveel te doen en besloot ik het weer op te pakken. Ik heb seizoen twee nu afgekeken. Zo snel kan het dus gaan. 

Geef een reactie

