Bourjois Vampire Vanity

Bourjois is onlangs met een nieuwe naarjaarscollectie nagellak collectie gekomen. Het zijn vijf verschillende topcoats. Vampire Vanity sprak mij enorm aan, en daarom hier nu een review over wat ik er van vind. 

Het nagellakje komt in de vertrouwde verpakking van Bourjois. De lange dop en in het zelfde kleurtje als het lakje. Persoonlijk vind ik de lange dop wat vervelend werken. Ik vind het wat lastig vasthouden. Verder vind ik het een mooie verpakking. Je ziet meteen dat het Bourjois is. Dat is positief.

Het is dus een topcoat, dat wil zeggen dat hij niet goed dekkend is. Hij is bedoeld om te dragen over een andere lakje. Persoonlijk vond ik het leuk om hem over een zwart lakje aan te brengen. De lak die ik daarvoor gebruikte was gewoon van de Etos, maar beviel prima voor onder Vampire Vanity.  Maar dit verschilt natuurlijk per persoon. Ik heb hem later bijvoorbeeld nog aangebracht over een donker rode lak, dit was ook erg leuk.

Dit is hoe het lakje eruit ziet op de nagels (met zwarte onderlak). De foto is niet erg goed. Ik vind hem erg mooi. Perfect voor de feestdagen die eraan komen. Vampire Vanity brengt soms wat lastig aan, dit komt door de grote glitters die erin zitten. Deze komen soms wat lastig uit het potje. Daarom heb ik dus twee laagjes aangebracht. Op die manier had ik net wat meer glitters. Een ander nadeel van deze grote glitters is dat ze een beetje omhoog gaan staan. Dit zorgt ervoor dat ik blijf haken in mijn haar. Ik trek die haakjes er vervolgens af en dan blijft er een gek gekleurde glitter over. Een stuk minder mooi als de werkelijke glitters. Dit is dus een klein nadeel. Verder vind ik het lakje erg tof en ik zal hem zeker blijven gebruiken. Binnenkort ga ik voor een rood onderlakje.

Bourjois Vampire Vanity € 8,49 

Geef een reactie

