Fall Fashion Wishlist

Als ik (op momenten dat ik eigenlijk huiswerk zou moeten maken) weer eens aan het online winkelen ben zie ik altijd zoveel leuke dingen. Voornamelijk tijdens het koude weer weet ik het altijd goed te vinden online. Lekkere truien en vesten draag ik het liefst het hele jaar door. Vandaag laat ik jullie mijn Fall Fashion Wishlist zien.

Als eerst bezoek ik altijd de H&M, ik weet hier altijd leuke dingen te vinden. Als eerst vond ik de leuke lettertjes trui links bovenin. Ik heb hem ook al een paar keer in de winkels zien hangen en ik weet dus dat ie lekker dik is. Het jurkje links onderin vind ik ontzettend schattig. Met een leuk jasje en een dikke panty zie ik mezelf er al helemaal mee lopen. En ook slechts 14,95. Het jasje in het midden vind ik prachtig. De kleur, het structuurtje en de vorm. Een perfect jasje voor in het najaar. De rok rechts vind ik erg classy. Ik ben allang op zoek naar een mooie kokerrok. Toch ben ik bang dat deze net wat te lang is voor mijn kleine beentjes. Ik ben onder de 1.60 dus lengtes van jurkjes en rokken zijn altijd lastig.Β 

De tweede webshop die ik graag bezoek is de Forever 21. Ze hebben hier zulke leuke en originele dingen. Deze keer sprongen er een aantal items uit. Onder andere het mooie leren jasje. Ik ben altijd op zoek naar het perfecte leren jasje. Ik zal niet zeggen dat deze perfect is, ik kan hem immers niet passen en weet niet hoe hij aan zal staan, maar hij komt zeker in de buurt. De kleine details boven op de schouders vind ik erg leuk. De Coca Cola trui vind ik zo tof. Lekker comfy. Met een leuke zwarte legging eronder en klaar (dan moet je de trui natuurlijk wel iets te groot kopen, op die manier valt ie wat groter). De ketting is meer voor wat chiquere gelegenheid. Het zachtroze in de ketting vind ik erg mooi. De muts is lekker voor als het echt wat kouder wordt buiten.

Als laatste kijk ik sinds kort op Zalando.nl. Toevallig zag ik laatst het een en ander voorbij komen van Zalando, en ik was blij verrast. Ontzettend leuke schoenen, maar ook kleding. En dat voor een relatief goede prijs (niet alles, er zitten ook hele dure items tussen). De leukste items heb ik eruit gepikt en wil ik graag met jullie delen. De sjaal/poncho links bovenin vond ik erg leuk en lijkt me ook lekker warm. Persoonlijk zal ik hem niet als poncho dragen, maar meer als echte sjaal. Lekker een keer om me nek gedraaid. Lekker warm dacht ik zo. De laarsjes eronder zoek ik al tijden. Ik ben al heel lang op zoek naar de perfecte korte zwarte herfst/winter laarsjes. Deze vind ik erg simpel en juist daarom zo leuk. Leuk met een zwarte jeans maar het kan ook goed onder een mooie skaterrok. De trui in het midden vind ik gewoon leuk voor een comfy dagje. Als je gewoon geen zin hebt om na te denken kun je deze lange trui uit de kast trekken en met een leuke legging heb je meteen een leuke outfit. Simpel maar comfy. De jurk vind ik perfect voor een avondje uit. Een avondje uit eten, de bios of gewoon flink stappen. Hij past bij al deze gelegenheden. Ook in de zomer denk ik dat ie erg goed kan. En dan het laatste, de tas. Mijn broertje en mijn vriend zouden nu zeggen, een tas, alweer?! Ja alweer, ik denk dat vrouwen gewoon nooit genoeg zullen krijgen van tassen. Of ben ik nou gek? Deze tas vind ik erg leuk, en het lijkt erop dat er genoeg in kan, ook belangrijk.

Ik hoop dat ik jullie enige inspiratie heb kunnen geven voor leuke herfst/winter items. Zelf duik ik binnenkort de winkels in om wat van deze items te kopen.

Geef een reactie

