What’s in my shower?

Zoals de titel al doet vermoeden laat ik jullie in dit artikel zien wat ik in mijn douche heb staan qua producten. Deze producten heb ik staan in de douche in Leeuwarden. Als ik in de weekenden naar mijn ouders ga, gebruik ik daar andere producten. Toch gebruik ik het liefst de producten die ik nu in mijn douche in Leeuwarden heb staan.

Als eerst scrub ik mijn lijf met deze heerlijke ruikende scrub van Grace Cole, deze kun je kopen bij de Tuinen. De scrub ruikt heerlijk naar watermeloen en grapefruit. Heerlijk zoet. Hij werkt prima, ik gebruik hem voornamelijk voor mijn benen omdat die gewoon erg droog worden in de winter. Daarna gebruik ik de I love Strawberries en Milkshake douchegel. De geur van deze douchegel is echt hemels. Heel erg zoet (daar moet je van houden). Hij werkt verder prima, zoals te zien is heb ik hem ook al aardig wat gebruikt.

Vervolgens ga ik verder met mijn haar. Ik heb veel last van roos en een jeukende hoofdhuid. Sinds ik de shampoo en conditioner van de Andrelon Natuurlijk Puur lijn gebruik is dat ontzettend verminderd. Er zijn twee soorten, de zuiver en zen lijn en de zijdeglans en zen lijn. De shampoo gebruik ik in de zuiver en zen lijn, de geur is lekker en hij doet zijn werk goed. Maakt mijn haar goed schoon en nog belangrijker, hij zorgt ervoor dat mijn hoofdhuid niet meer gaat jeuken. De conditioner gebruik ik in zijdeglans en zen. Deze is voor vermoeid en dof haar. Een prima conditioner. Maakt me haar lekker zacht en schoon.

Verder gebruik ik onder de douche een enkele keer dit masker van Guhl. Ik vind dit een prima masker. Even laten intrekken na het wassen van je haar en vervolgens is je haar gevoed en zijdezacht. Zelf breng ik hem niet teveel aan op mijn hoofdhuid, dan krijg ik erg snel last van vet haar. Ik breng hem dus alleen aan in de puntjes van mijn lange haren.

Als laatst maak ik mijn gezicht schoon. Ik doe dit nu al een hele tijd met de producten van Clinique. Deze bevallen mij goed. Als eerst gebruik ik de Liquid facial soap. Deze is voor een vettere huid. Nou heb ik dat niet heel erg maar toch werkt deze erg goed voor mijn huid. Vervolgens gebruik ik de exfolierende scrub. Dit is een vrij heftige scrub, zodra je hem aanbrengt voel je je huid koud worden. Ik vind hem erg fijn. Maar voor elke dag is dit toch een beetje een te heftige scrub.

Dit zijn de producten die ik onder de douche gebruik. Het is niet extreem veel maar het zijn inmiddels wel allemaal favorieten. Ik zou alle producten opnieuw kopen als ze op zouden gaan.

Geef een reactie

