Diary 3

Het is weer tijd voor wat fotootjes van mijn leven. De afgelopen weken waren druk maar toch gezellig. Ik ben helaas veel vergeten om foto’s te maken, erg veel foto’s heb ik dus deze keer niet.

Omdat mijn fiets kapot is heb ik veel met de bus moeten reizen, en.. dus ook heel veel moeten wachten bij de busstations.

Op school moet ik ook vaak wachten, ik heb veel tussenuren en ook veel laat les. En daarom is wat eten wel lekker. Bij mij op school hebben ze heerlijke gerechten, pannenkoeken, soepen, broodjes en heerlijke noodles. Ik haal het liefst altijd de noodles op school. Ze hebben ze met verschillende sauzen en vlees. Deze was met kip en teriyaki saus.

Een week later ging ik met mijn moeder, zusje en vriendin naar het Fashion Event. Het was zogenaamd een event met allemaal dikke vette kortingen van grote merken. Nou toen we daar aankwamen bleek daar niets van waar te zijn. Het was allemaal flut en ze hadden bijna niets. Het was heel klein, maar er waren zoveel mensen dat je niks kon zien. Wel heb ik nog een leuke portemonnee gescoord. Omdat het niet zoveel aan was zijn we maar snel weer weg gegaan en hebben we lekker gegeten bij Van der Valk in Almere. Deze soep was erg lekker. 

Langzaam ben ik weer begonnen met hardlopen, maar met het slechte weer ga ik toch liever in de sportschool op de loopband staan.

De maandag dat het zo stormde was ik in Leeuwarden. Ik moest naar school om een project in te leveren. Eigenlijk wilde ik niet naar buiten haha, helemaal niet toen ik zag dat het dak van de buren eraf gewaaid was. Uiteindelijk ben ik toch de deur maar uitgegaan om het in te leveren. Ik kwam op het station aan en toen bleek dat de bus naar school niet meer reed, er reed geen enkele bus, balen. Dan maar lopen, toen ik halverwege was, en alle omgevallen bomen en vallende dakpannen ontweken had kreeg ik een mailtje dat ik het niet hoefde in te leveren, maar dat het ook een dag later mocht. 

Een paar dagen later ben ik wezen winkelen met mijn vriend. Erg gezellig. We gingen naar Almere en Amsterdam. In de Big Bazaar kwam ik dit nagellakje tegen. Hij is erg mooi en was slechts 2 euro.

Lekker luieren.

Selfie

Op een woensdagavond besloten Remco en ik om naar de bios te gaan. We hadden nog bonnen dus dat kon mooi. We zijn naar feuten het feestje geweest. Ik vond hem een beetje tegenvallen. Er gebeurde gewoon niet zoveel en alles was op 1 locatie.

En vervolgens weer hard aan de studie. To do lijstjes afwerken…

Ik had een lekker lunch gemaakt, dit was een wrap met sla, komkommer, ei en sla dressing. Was erg lekker en in feite ook snel te maken. En, niet onbelangrijk, nog gezond ook. 

Die zaterdagavond kwam een vriendin bij mij, we gingen cup cakes maken. Kerstcupcakes, haha. Misschien wat te vroeg maar ze waren er niet minder lekker om.

Een week later moest ik erg vroeg op, 5 uur. Ik had namelijk een dagje in Hilversum met school. We kregen presentaties van RTL directeuren en mensen die daar werken. Het was ontzettend leerzaam en ik heb een hele leuke dag gehad. Het was het vroeg opstaan absoluut waard.

Natuurlijk onderweg even koffie bij Starbucks gehaald, jummie.

Knuffelen met lieve Coco.

Mijn ontbijtje. Dit eet ik de laatste tijd vaker. Het is Brinta met Soja melk en kaneel. Erg lekker maar vooral erg voedend.

Afgelopen week kwam Remco bij mij langs in Leeuwarden. We hebben samen hamburgers gemaakt en op broodjes gelegd. Ontzettend lekker waren ze.

Dit waren mijn afgelopen weken. De aankomende weken ga ik nog drukkere weken tegemoet. Ik heb der zin in. Deze week ga ik winkelen, Sinterklaas vieren en werken.

Geef een reactie

