Feestdagen verlanglijstje

Nu de feestdagen er weer aankomen (en iets daarna mijn verjaardag) zijn er veel leuke dingen te vinden in de winkel en zijn er dan ook een aantal van die dingen die ik graag hebben wil. Daarbij zitten natuurlijk ook een paar dingetjes die ik al een langere tijd hebben wil.

Qua make up zijn er een aantal dingen die op mijn (lange) lijstje staan. En natuurlijk zit daar een mooie blush tussen. Namelijk, de Zoeva Luxe Color Blush in He loves Me, Maybe. Een mooie matte roze blush.

Van Zoeva zijn er verder ook nog wat kwasten die al een tijdje op mijn verlanglijstje staan. Als eerst de 125 stippling face brush. En de 127 cream cheek face brush.

Van Sleek zijn er ook wat producten die ik graag zou willen hebben. Als eerst twee paletten, Sunset Palette en Storm Palette. Ze zijn mooi, goedkoop en kwalitatief gezien ontzettend goed. Ik heb mijn Sleek Au Natural pallet ook al een jaar en ik gebruik hem elke week.

Verder zou ik van Sleek graag Face Contour Kit willen in Light. Een kit waarmee je je gezicht kunt shapen. Voornamelijk bronzers zijn bij mij vaak lastig, deze lichte kleur van Sleek ziet er goed uit, en hij is mat. 
Dan de iets duurdere dingetjes. De Chloe parfum staat al maanden op mijn lijstje. Ik vind deze geur zo ontzettend lekker. Ik heb 3 samples liggen dus als ik hem echt op wil kan dat al, maar een gewoon groot flesje is wel iets dat ik graag hebben wil. 
Als laatst de Visa Pure. Ik zou deze zo graag willen hebben. Ik heb al meerdere reviews gelezen en hij lijkt me erg fijn. Persoonlijk hoop ik dat mijn huid er iets van zal opknappen. 
Dit zijn de dingetjes die toch wel bovenaan mijn lijstje staan. Ik ben natuurlijk blij met alles wat ik krijg.  Je krijgt het maar dus daar moet je tevreden mee zijn. Toch zou ik met deze cadeautjes een sprongetje in de lucht maken. 
Geef een reactie

