New: Rimmel poeder

Onlangs kocht ik bij de Etos, tijdens de actie 1+1 gratis op alle Rimmel make up een nieuwe poeder. Ik had al een poeder van Rimmel maar deze was nu helemaal op. Hij beviel me zo goed dat ik hem opnieuw wilde kopen. Ik had nog een oude versie, en nu heb ik dus de nieuwste. Vandaag vertel ik of er veel verschil is tussen de oude en nieuwe en of deze nieuwe me net zo goed bevalt.

Te beginnen met de verpakking, deze is wat veranderd. Zo blijft de dop/bovenkant er nu beter op zitten omdat die nu een beetje vast geklikt wordt. Alsnog neem ik deze poeder niet snel mee in mijn tas, omdat ik nog bang ben dat de dop/bovenkant er iet wat te makkelijk af gaat. Een kapotte poeder vind ik dan een beetje zonde.

Wat verder nieuw aan de poeder is, is het patroontje in de poeder. Het logo van Rimmel is nu in de poeder gedrukt. Ik vind dit wel een leuk detail. Verder is de poeder net zo fijn in gebruik als de oude. Ik gebruik hem met een dikke zachte kwast en dit werkt prima.Β 

Ik heb hem nu in een kleurtje lichter mee genomen als dat ik had, namelijk 003 Peach Glow. Voor de winter is dit een perfect kleurtje voor mijn vrij bleke huidje. Al heb ik niet gevoel dat het verschil tussen de twee kleuren op mijn gezicht erg duidelijk is. Beide zien ze er hetzelfde uit, ondanks dat ze in het doosjes totaal verschillend zijn.

De poeder brengt fijn aan en blijft ook de hele dag zitten. Hij matteert mooi en zorgt ervoor dat mijn make up de hele dag mooi op zijn plek blijft. Ik heb niet veel poeder nodig, ik heb namelijk niet echt last van een vette huid. Toch gebruik ik deze poeder graag om mijn make up te setten. Een ander groot pluspunt van deze poeder is dat ik er geen pukkeltjes van krijg. Bij meerdere poeders is het zo dat ik onderhuidse bultjes krijg die behoorlijk pijn gaan doen. Bij deze is dat niet het geval en hier ben ik dan ook erg blij mee. Bij de oude poeder had ik dit ook niet, dit was voor mij ook een reden om deze poeder opnieuw te kopen.

Kortom, ik vind deze poeder erg fijn werken. Voor in de winter is dit een prima poeder. In de zomer zou ik misschien wat tintjes donkerder moeten. Maar gelukkig heeft Rimmel vier verschillende tinten van deze poeder. Een echt donkere zit er niet bij. Dat is dus wat minder.

Voor 9,99 is deze Stay Matte Pressed powder van Rimmel verkrijgbaar in de drogist. Let zeker even op de fijne aanbiedingen van Rimmel. Bijvoorbeeld van 1Β + 1 gratis.

Geef een reactie

