Tips: films

Films, ik kijk ze graag. Er staan er nog heel veel op mijn lijstje van ‘films nog te zien’. Ik heb er ook al ontzettend veel gezien. Goede, maar ook minder goede. Ontroerende en grappige. Vandaag deel ik mijn leukste films die ik gezien heb. Maar deel ik ook een paar films die ik nog graag zou willen zien. 

White House Down:

Ik begin met een film die ik een paar weken geleden gezien heb. White House Down is een film die onlangs is uitgekomen. Met Channing Tatum in de hoofdrol wist ik eigenlijk al dat dit een goede film moest zijn. En niks was minder waar. Ik heb de hele film in spanning gezeten. Er zaten leuke verrassingen in en de film was dan ook totaal niet voorspelbaar. Ik vind dat belangrijk bij een film. Verder zat er actie in maar niet overdreven. Er gebeurde veel en af en toe werd er even 1 neer geschoten, maar het zat het goede verhaal niet in de weg. Dit wil je soms nog wel eens zien bij echte actiefilms. Als je zin hebt in een actiefilm met een goed verhaal, dan raad ik deze zeker aan. 

Mamma Mia: 

Mamma Mia is een echte feelgood film. De liedjes, de sfeer, de acteurs, alles klopt aan deze film. Na het zien van deze film voel ik me altijd goed. Voornamelijk de liedjes zijn heerlijk. Mijn moeder heeft een CD liggen van de liedjes uit deze film, als ze me weer eens moet komen halen ergens gaat deze dan ook keihard aan. En zingen we natuurlijk op het allerhardst mee. Heb je zin in een avondje zingen, dansen en vooral veel lol, kijk dan zeker deze film. 

Harry Potter

Nu kerst er weer bijna aankomt ben ik weer helemaal in de ban van de Harry Potter reeks. Wat houd ik van die films. Met name deel 1 is een absolute favoriet. De magische sfeer en het magische gevoel dat je krijgt bij dat deel vind ik heerlijk. Elk jaar rond kerst kijken we (Remco en ik) wel een deel van deze leuke serie. Soms zelfs alle delen. Hupsa allemaal achter elkaar aan. Je bent even bezig, maar ik kan er geen genoeg van krijgen. Er zijn ook mensen die deze films helemaal niks vinden. Dat kan ook. Maar als je het mij vraagt mag er elk jaar wel een nieuw deel uit komen van Harry Potter. 

New Years Eve:

Nog zo’n absolute feelgood film. New Years Eve heeft veel verschillende verhaallijnen, maar dit is niet onduidelijk. Ik vind het juist wel leuk, het houdt de film lekker levendig. Voornamelijk voor rond de feestdagen is dit een hele fijne film. Gewoon je verstand op nul en genieten van een aantal uurtjes gezelligheid. 

Dan nog een paar films die ik graag zou willen zien. Ik lees veel andere blogs, daar schrijven mensen over welke films ze gezien hebben. Op die manier houd ik een lijstje bij met films die ik nog zou willen zien. Namelijk:

– 50/50
Het is weer bijna vakantie tijd, dus dan kan ik weer lekker voor de televisie kruipen met een bakje popcorn en een kop thee om nog wat meer favorieten toe te voegen aan mijn films lijstje. 
Geef een reactie

