A day in photo’s

Vandaag wil ik een dagje uit mijn leven laten zien in foto’s. Erg druk was deze dag niet. Ook heb ik niet van alles foto’s gemaakt. Toch wilde ik het even laten zien. 

Goedemorgen! Hier lag ik nog lekker in bed. Ik kon lekker uitslapen dus dat was fijn. In bed ga ik altijd nog door alle social media voor ik er uit ga. 

Toen ik er eenmaal uit was heb ik een ontbijtje gemaakt. Ik eet de laatste tijd in de ochtend vaak Brinta met sojamelk en kaneel. Heel veel kaneel. Ik vind dit erg lekker en krijg dit makkelijk naar binnen in de ochtend. Ik ben niet zo’n ster in het ontbijten. Tijdes dit lekkere ontbijtje heb ik huiswerk gemaakt, nog meer huiswerk gemaakt en wat artikelen geschreven. 


Na mijn ontbijtje en huiswerksessie, deed ik mijn make up en haar. Vorige week heb ik mijn haar geknipt Er is bijna een halve meter vanaf. Nu het weer korter is merk ik dat het dikker en gezonder is. Ik ben er blij mee. Ik vind het nu weer leuk om bezig te zijn met mijn haar. En dus had ik er mooie krullen ingemaakt. 


Toen ik naar school ging besloot ik toch nog maar me lippen een kleurtje te geven. Ik ging voor de Essence Lipcream in Smooth Berry. Een mooie matte rood/roze kleur. 
Op school heb ik verder geen foto’s gemaakt. Ik hoefde slechts anderhalf uur naar school. Ik heb vaak van zulke dagen dat ik maar anderhalf uur les heb. Op zich is dit best lekker, maar het betekend ook dat je thuis ontzettend veel moet doen voor school. 
Na school gong ik lunchen met een vriendin van mij. We gingen naar Bagels en Beans. Ik nam deze heerlijke koffie met een shotje karamel. Erg lekker. Verder nam ik nog een bagel met basilicum cream cheese, pesto en gedroogde tomaatjes. Yummie. 
In de avond ging ik met datzelfde vriendinnetje en nog twee, heerlijk eten. We gingen voor een soepje (pompoensoep, erg lekker) en broodjes met hamburgers en groente. We hadden de tafel leuk gedekt en ik heb een gezellige avond gehad. 
Daarna ging ik naar huis. Thuis deed ik een lekker maskertje op. Deze Crazy Cranberry van Dokter van Der Hoog is een absolute favoriet. Ik heb al meerdere pakjes opgemaakt. Hij maakt mijn huid zijde zacht en laat mijn oneffenheden minder opvallen. 

Verder deed ik die avond nog wat schoolwerk en keek ik filmpjes op Youtube. Ik kijk nu graag Vlogmas van de Amerikaanse Youtubers. Ik vind dat zo ontzettend leuk om te zien. Kerstmis is in Amerika echt iets groots. In Nederland ook wel maar toch anders.

Dit was een dag uit mijn leven. Een vrij rustig dagje. Aankomende weken ga ik hele drukke dagen tegemoet. Ik ga proberen deze dagen te fotograferen en nog zo’n artikel te maken. Ik vind het wel leuk.

Geef een reactie

