HAPPY NEW YEAR!

Ja hoor, het is 2014! Dat betekend een nieuw jaar. Een jaar waarin ik 21 word, hoop mijn tweede jaar van mijn studie af te ronden en het jaar waarin ik 5 jaar samen ben met mijn lieve vriend. Hoe cliché ook, ook ik heb een aantal goede voornemens voor dit komende jaar. Vandaag deel ik deze met jullie. 

– Als eerst wil ik het komende jaar gezonder en fitter worden. Ik ben het afgelopen jaar veel ziek en moe geweest. Ik wil hier vanaf. Vanaf vandaag zal ik gezonder gaan leven en meer gaan sporten. Dit betekend veel water, fruit en groentes en minstens 2 keer in de week naar de sportschool. 
– Het voornemen van hierboven zal me ook helpen met mijn andere voornemen. Namelijk, wat kilo’s er vanaf. Ik weet dat dit heel erg cliché is om mee te beginnen zo in het nieuwe jaar. Er zijn maar weinig mensen die ook daadwerkelijk afvallen en deze kilo’s ook niet weer terug krijgen. Toch is het een goed voornemen van mij. Het hoeft niet veel te zijn, maar gewoon een beetje. 3 kilo is al voldoende. 
– Harder werken voor school. Het afgelopen half jaar had ik totaal geen motivatie om ook maar iets te doen wat te maken had met school. Dat heeft ook als resultaat gehad dat ik al een herkansing in de pocked heb, feest. Dit wil ik niet meer. Ik wil met een frisse nieuwe start beginnen. Ik heb nu nog twee weken van een module waarin ik nog niet veel heb gedaan. Dat betekend dat ik nog even hard ga werken om deze module toch nog te halen, al zie ik het somber in. En dan vanaf de nieuwe module, knallen. Ik ga ervoor. 
– Sparen. Dit heb ik de afgelopen maanden helaas niet kunnen doen. Vanaf nu wil ik dat toch weer gaan proberen. Vorig jaar kon ik rond deze tijd een nieuwe Mac laptop kopen. Dat zit er nu zeer zeker niet in. Ik moet dus weer even wat zuiniger zijn. Zodat Remco en ik heel misschien saampjes op vakantie kunnen deze zomer.

– Ik hoop vaker aan me blog te kunnen werken, en dus ook meer blogpost te kunnen plaatsen. Graag zou ik willen dat ik een artikel plaats op maandag, woensdag en zaterdag. Dat is mijn doel.

Afgelopen jaar was al een mooi, druk en soms ook vervelend jaar. Ik heb mijn propedeuse gehaald, ben met lieve Remco op vakantie geweest, ben vrijwilliger geweest bij 3FM Serious Request en woon leuk. Dit jaar hoop ik dat hij nog mooier zal zijn en dat ik nog leukere dingen mag doen. 
Nog een paar mooie quotes en afbeeldingen met betrekking tot het nieuwe jaar.

Geef een reactie

