TIP: W7

Vandaag heb ik weer een tip voor jullie! Namelijk een nagellak merk. Ik heb het over: W7. Dit is een merk te vinden is in de schappen van de OP=OP winkels. Onlangs zag ik deze lakjes staan en ze spraken me enorm aan. En dus nam ik er een paar neem, en nog een paar….

Zoals ik al vertelde is W7 dus te vinden bij OP=OP. De potjes lijken heel erg op de OPI potjes. Op de potjes staat duidelijk vermeld dat het om het merk W7 gaat. Ik had zelf nog nooit gehoord van dit merk maar het trok mij enorm aan. Ze hadden ontzettend veel keuze in de kleurtjes en de prijs was ook lekker budget, namelijk 2 lakjes voor vijf euro. 

Momenteel heb ik 6 lakjes van dit leuke merk. Mijn favorieten? De twee glitterlakjes die rechts op de bovenstaande foto staan. Het groene lak is mooi dekkend en heeft een prachtige glans. De andere is met wat grovere glitters en niet helemaal dekkend, maar dat maakt hem niet minder mooi. Toch heb ik vandaag een andere die ik met jullie wil delen, namelijk: Twillight. 

Sorry voor de slechte foto, ik heb dit potje al wat langer en dus ziet hij er niet helemaal mooi meer uit. Dit komt ook omdat ik hem veel mee neem tijdens het reizen. 

Twillight is een lakje met een mooie glitter en glans. In elk licht is het een andere kleurtje. In de zon is hij paars, als het wat donkerder is dan is het lakje ook donker. En in ‘nep’ licht is hij mooi blauw. Errug mooi. Ik draag hem graag. Hij dekt goed (drie laagjes is wel het mooiste) en droogt snel. Heel snel, persoonlijk vind ik dit echt een pluspunt. Ik ben zo ongeduldig als wat. 

Op de foto draag ik 3 lakjes. Ook deze foto’s lijken niet erg goed gelukt. Dat komt omdat het kleurtje erg moeilijk op de foto te zetten is. Toch heb ik deze foto’s geplaatst omdat het effect van de verschillende kleuren wel te zien is. 

Twillght is dus te verkrijgen bij de OP=OP winkels voor ongeveer 2,50 pers stuk. Samen met de andere lakjes natuurlijk. Ik vind ze erg fijn en het assortiment is uitgebreid en dus voor ieder wat wils.

Geef een reactie

