Essence 3D eyeshadow

Afgelopen zondag (toen ik jarig was) kreeg ik deze twee super mooie 3D oogschaduws van Essence. Ze stonden op mijn lijstje van producten die ik nog graag hebben wilde. Vandaag zal ik vertellen of ik er ook echt zo blij mee ben. 

Irresistible Vanille Latte is de eerste oogschaduw. Het is een mooie glinsterende oogschaduw in mooie natuurlijke kleurtjes. Het linker kleurtje is op het oog een mooie warme champagne-achtige kleur. Het rechter kleurtje een iets koeler witte – bruine kleur. Beide prachtig en samen ook prachtig. 

Zoals te zien op de swatches is de oogschaduw goed gepigmenteerd. Zelf vind ik het warme champagne kleurtje het mooist. Ik gebruik deze graag op mijn arcadeboog of in mijn binnenste ooghoek. Het geeft een mooie open oogopslag. 

De andere oogschaduw is irresistible smokey eye. Zoals de naam al doet vermoeden is dit een mooie oogschaduw voor een avond look. Voor een mooie donkere look. Links is een grijze kleur met een mooie glitter erin. Rechts is een hele donkere kleur. Ook hier zit een kleine glitter in, maar deze is op het oog niet meer heel duidelijk. Gelukkig maar, want ik houd niet van teveel glitter. 

 Ook hier zijn de swatches weer lekker gepigmenteerd. Voornamelijk de grijze kleur vind ik erg mooi. De oogschaduw is erg mooi voor in de avonden. En blijft ook goed zitten. Wel even een oogschaduwbasis gebruiken natuurlijk. Maar dat geldt voor alle oogschaduws.

 Mijn favoriet? Absoluut irresistible vanille latte. Ik draag nou eenmaal graag natuurlijke kleurtjes. Daarbij komt, deze kleurtjes had ik ook nog niet in mijn stash.

Essence 3D eyeshadows zijn verkrijgbaar bij onder andere de Kruidvat. De prijs weet ik niet precies (omdat ik ze gekregen heb) maar dat zal ongeveer rond de 2 euro zijn.

Geef een reactie

