Diary 4

Vandaag heb ik weer een Diary voor jullie van de afgelopen weken. Het waren vrij rustige weken waarin ik vooral veel tijd met de familie heb doorgebracht. 

Zoals ik al zei ben ik vooral met de familie geweest. Hier gingen we gezellig met z’n alle eten. Op zulke momenten kookt mijn vader altijd (hij kan ontzettend goed koken) en staat de hele familie in de keuken om te helpen. Vervolgens zitten we ook lang te tafelen. Heerlijk vind ik zulke avonden. Het komt niet vaak meer voor omdat alleen mijn zusje nog thuis woont.

Knuffelen met Coco. Ik heb nooit zo van dieren gehouden. Ik vond ze leuk en lief maar ze hoefde nooit bij me komen te liggen, dat wilde ik niet. Maar deze kleine heeft toch echt mijn hart gestolen. Wat een lieve kat is het toch.

Tijd voor thee.

Mijn ouders gaan verhuizen. Langzaam verdwijnt er steeds meer in huis en wordt het steeds leger. Zoals mijn vader zijn atelier kamer. Bijna leeg inmiddels. Het blijft een gek gezicht.

Weer met Coco knuffelen!

Randon selfie. Ik draag de laatste tijd steeds minder vaak make up. Ik voel me der wel lekker bij. 

In Leeuwarden. Boodschapjes gedaan. Ik probeer gezonder te eten. Redelijk gelukt al zeg ik het zelf. Misschien valt het je op, maar, ik hou van soep haha. 

En weer in het weekend gezellig met z’n alle eten. Dit was de dag voor mijn verjaardag. Oma was er al en verder was er ook nog wat andere aanhang van de familie. Erg gezellig. We aten papa’s zelf gemaakte soep. Erg lekker en (niet onbelangrijk) ook erg gezond.

Die avond lag Coco bij mij op schoot. Dat beest kan op de meest gekke manieren in slaap vallen. En vervolgens interesseert het der ook niet of je gaat bewegen of niet. Ze blijft gewoon liggen.

Toen was ik jarig. 21 alweer. Ik kwam lekker laat me bed uit om vervolgens verwend te worden met cadeautjes. Ik heb onder andere de Clarasonic gekregen (moet nog binnenkomen) en de voedselzandloper. Ik heb de hele dag een beetje rustig aan gedaan en lekker veel taart gegeten. 

Weer in Leeuwarden. Zoals ik al zei wil ik gezonder eten. Ik maakte deze super lekkere maaltijdsalade. Met kip, paprika, champignons, sla, ei en uitjes. Erg goed gelukt. Ik vond het zo lekker dat ik het de volgende dag weer heb gemaakt.

Ik ben dus nog begonnen in de Voedselzandloper (erg leuk maar ook moeilijk boek). Ik las dat kleine mensen gemiddeld langer leven dan grote mensen. Ik ben zelf vrij klein (onder de 1.60.) dus ik vond dit een leuk feitje.

Dit weekend ben ik het hele weekend druk geweest met verhuizen. Eerst bij me oma. Vervolgens kreeg ik haar koelkast en die moest dus van Rotterdam even naar Leeuwarden gebracht worden. Dat hebben we dus gisteren gedaan. Ik ben er ontzettend blij mee. Voornamelijk omdat er een mooi groot vriesvak in zit. Omdat ik alleen ben houd ik vaak veel eten over. Dat kan ik nu mooi invriezen.

Dit waren mijn weken. Ik probeer nu om, om de week een diary te plaatsen. Ik merk dat ik het toch wel leuk vind om te delen. Aankomende week heb ik nog een rustige week waarin ik een toets heb, en een hoorcollege van Kraantje Pappie. Ik ben heel benieuwd. Daarna begint er weer een nieuwe module voor mij en dus gaat het weer drukker worden voor mij. Ik ga deze week proberen wat vooruit te werken.

Geef een reactie

