ENJOY #3

Het is weer maandag, dat betekend ENJOY. Toch wil ik het na vandaag anders gaan doen met de ENJOY artikelen. In plaats van elke week mijn doelen te vertellen en te kijken of ik ze gehaald heb, wil ik dit 1 keer in de maand gaan doen. Dit houdt in, elke eerste maandag van de maand zal ik een ENJOY artikel plaatsen. Toch heb ik vandaag nog wat leuke doelstellingen. 

Als eerst kijken we terug naar vorige week. Ik had een aantal doelen opgesteld. Namelijk, twee keer in de week een bezoekje brengen aan de sportschool. Oeps niet helemaal gelukt. Toch ben ik niet teleurgesteld. Ik ben een keer geweest en heb verder veel bewogen. Zo had ik op een dag 10 kilometer gelopen en heb ik veel gefietst. 
Water drinken, op het begin van deze week ging ook dat niet helemaal goed. Op een gegeven moment merkte ik dat ik allerlei kwaaltjes had. Hoofdpijn, extreem droge huid. Ik had gewoon niet genoeg gedronken. Vanaf toen ging het goed en drink ik veel op een dag. 
Geen snoep. Hmm, moeilijk. Echt gesnoept heb ik niet. Niet zoals hoe ik deed. Toch heb ik wel te veel suikers binnen gekregen. Dit wil ik niet meer. Gelijk een mooi doel voor volgende week dus. Minder suikers naar binnen werken. 
Het eerste doel voor volgende week is dus duidelijk. Minder suikers. Dan heb ik nog een uitdaging voor mezelf. Ik heb het namelijk ontzettend druk deze week. Maar ik wil weer 2 keer sporten. Minstens. Ik voel me er goed bij. Dan, niet in de middag slapen, alweer. Hoe moeilijk dit ook is. Ik wil dit nu volhouden. 
En als laatste, keihard leren voor mijn toets. Ik wil hem graag halen nu. Ik heb hierna nog twee kansen maar toch zou het mooi zijn als ik hem al halen kan. Ik ga ervoor. 
Dit waren ze weer. Op naar een drukke leuke week. 
Geef een reactie

