I love #2

Vandaag heb ik weer mijn favorieten voor jullie! Deze keer van de maand januari. Een aantal dingen heb ik weer herontdekt. Maar ik heb ook nieuwe favorieten ontdekt. Een ding is zeker, ik heb ze deze maand erg vaak gebruikt en dat met veel plezier. 

 Clinique BB cream. Dit is zo’n product wat ik heb herontdekt. Afgelopen zomer heb ik deze BB cream ontzettend vaak gebruikt. Ik had hem de maanden daarna wat laten wegstoffen. Tot ik hem een paar weken geleden weer zag liggen en hij mij eraan herinnerde hoe fijn die was. En vanaf toen heb ik hem vrijwel elke dag weer gebruikt. De dekking is lichtjes maar hij zorgt wel voor een mooie gezonde gloed de hele dag. Hij is ontzettend long lasting. Ik zou hem absoluut opnieuw kopen.

Calvin Klein oogschaduw. Dit product kocht ik in de big bazaar. Hij is volgens mij hartstikke nep, maar dat maakt niet uit. Ik heb hem vaak gebruikt. De kleur is mooi roze. Wel gaat hij na een aantal uurtjes een beetje in de lijntjes zitten, maar dat neem ik maar voor lief.

 Thee, ik drink altijd thee. Mensen om mij heen
zullen dit ook allemaal beamen. Voornamelijk
bosvruchten thee is favoriet. Het liefst wel die
van Pickwick. Dat vind ik de allerlekkerste.

Dan een lip product. Ik draag niet vaak lip producten. Voor de Rimmel Apocalips maak ik een uitzondering. Dit is de kleur Phenomen. Een prachtig mooie nude kleur. Ik draag hem graag alleen, maar ook met andere lip producten zoals de Essence lip creams. Dan wordt ie net iets gekleurder. Ook mooi. 

De laatste favoriet is Wie is de mol?. Ik kijk het dit jaar voor het eerst en ik ben nu al verslaafd. Ik vind het ontzettend leuk en je blijft er maar aan denken. Mijn mollen zijn, Jennifer, Tygo of Daphne. Maar ik vind het nog erg moeilijk.

Dit waren ze alweer. Volgende maand heb ik weer nieuwe favorieten!

Geef een reactie

