OOTD: maar dan anders!

Vaak als ik voor/in mijn kast sta s’ochtends vroeg, heb ik weer eens geen idee wat ik aan wil. Ga ik voor een leuk jurkje, een zwarte broek of een lichte jeans. Ik vind het altijd maar lastig. Daarom zoek ik vaak op weheartit naar inspirerende outfits en plaatjes. Ik heb inmiddels een collectie gemaakt (zo heet dat op weheartit) met al mijn inspirerende fashion afbeeldingen. Vandaag wil ik deze met jullie delen en hoop ik jullie ook te kunnen inspireren.  

Zoals jullie misschien kunnen zien is mijn stijl gevarieerd. Maar pik ik toch vaak de zwart en wit eruit. Zwart vind ik altijd mooi staan en het kleed mooi af. Witte bloesjes vind ik ook prachtig. Verder valt misschien ook op dat ik weg ben van vestjes. Ik vind het zo makkelijk en leuk te combineren. Veel van deze outfits lijken op wat ik dagelijks draag. Meestal ga ik voor een donkere broek, met een bloesje en dan een net jasje. Of natuurlijk een vestje. Qua schoenen heb ik niet veel keus. Vaak draag ik mijn laarsjes van de Primark, maar ook mijn knalrode Vans zijn favoriet. Die draag ik alleen wat vaker als het wat warmer is. 
Op mijn verlanglijstje staat nog een mooie peplum top. Het liefst en witte en een zwarte. Het effect van een peplum top vind ik zo mooi. Het geeft je een mooie slanke uitstraling. Verder zou ik nog graag een paar mooie statement kettingen willen. Deze kunnen een simpele outfit totaal omtoveren tot een glamour outfit. Een een Celine tas, maar ja, wie wil die nou niet. Nog even blijven dromen.

Geef een reactie

