Diary 5

Vandaag is het weer tijd voor een Diary artikel. Hierin neem ik je mee in mijn afgelopen twee weken, (ongeveer). Deze twee weken waren nog vrij rustig. Ik hoefde nog niet naar school en kon dus lekker rustig aan doen. 

De week begon met een route van 8 kilometer op de fiets. Ik moest namelijk werken. Vaak wordt ik gebracht, maar als het doordeweeks is zijn mijn ouders niet thuis, en moet ik dus gewoon op de fiets. Als ik vanuit Leeuwarden kom dan kan ik vanaf het station lopen. Nu was ik al bij mijn ouders en dat betekende een ritje op de fiets. Goed voor de conditie zeggen we maar.

Dit was den lekkere healthy en clean maaltijd. Ik besloot om alles wat ik lekker vind gewoon bij elkaar te gooien. Hier zit sla, kip, ei, paprika, broccoli en ui in. De kip is gemarineerd met paprika poeder en een beetje knoflook poeder. Erg lekker. Ik maak dit vaker. Soms gooi ik er nog wat komkommersalade door heen. Ook erg lekker.

 Doodmoe op de bank. Lekker een avondje niks. Ik kan daar echt van genieten.

Early morning breakfast. Yummie. Ik hou van ei in de ochtend. En thee kan in de ochtend natuurlijk ook niet ontbreken.

Een ‘selfie’. Hier ging ik naar school voor een hoorcollege van Kraantje Pappie. Dit was trouwens echt leuker dan verwacht. Alex (Kraantje Pappie) is enorm motiverend. Ik vond het leuk om te horen wat hij zoal in zijn leven doet en hoe hij over dingen denkt.

De ochtend daarna vroeg in de trein voor een dagje werken. Ik moest werken van 12 tot 5. Uiteindelijk heb ik tot half 6 gewerkt. Daarna ging ik naar Remco voor een filmavondje. Die avond heeft hij mij laat  nog op het station gezet en ben ik weer naar Leeuwarden gegaan.

Bij de Douwe Egberts aan de koffie. Ik had mijn stempelkaartje vol en kreeg dus een gratis koffie. Ik kreeg een ‘grote’. Nou, en of die groot was. Maar lekker was ie natuurlijk wel.

In het weekend was ik weer bij mijn ouders, en mijn verjaardagscadeautje was binnen gekomen. AAH, ik was zo blij. Eindelijk kon ik hem gaan gebruik. Hij is nu uitgebreid in de test.

Nog een random selfie.  Met mijn Primark muts dit keer.

Afgelopen week ging ik uiteten. Twee keer zelfs. Twee keer met vriendinnen, ook. Maandag ging ik naar de Vliegende Hollander. Erg lekker. Woensdag ging ik naar La Cubanita. En dit is zeker voor herhaling vatbaar. Wat was dit lekker. Voor 17,50 kun je onbeperkt tapas eten. Ik zat bomvol op het eind.

Daarna weer heerlijk op de bank. Kaarsjes aan en tv kijken. Het eten laten zakken.

Mijn zusje stuurde me deze foto. Van ons lieve kat Coco. Ik vind het serieus zo’n mooie foto. Zo lief en dat schattige snuitje.

 Lekker met Remco in bed. Tv kijken. We keken Bride Wars. Was een erg leuke film, met toch wel een onverwacht eind. Ik kan niet zeggen dat het een top film was, maar voor een lekker avondje niet hoeven nadenken is het een prima film.

Goodmorning world. Mijn ‘net wakker’ gezicht. Ik had hier trouwens wel perfect wake up hair. Haha.

Lekker blogs lezen. Ik vind het heerlijk om zo de dag te beginnen. Het maakt me dan ook niet zoveel uit hoe laat het is. 7 uur of 10 uur. Gewoon de rust vlak voor dat de drukke dag gaat beginnen.

To do lijstjes. Ik leef van die dingen. Zonder vergeet ik echt de helft. En ik vind het ook heerlijk om dingen te kunnen afstrepen.

In de bus. Op naar de sportschool. Ik ga nu best vaak en ik vind het erg fijn.

Weer bij papa en mama. Lekker in bed, ik moest namelijk de volgende ochtend werken om kwart voor 8…

Thee, zonder kan de dag natuurlijk niet beginnen. Deze thee van de Albert Heijn hebben leuke teksten erop staan. Dat vind ik zo leuk.

Zondagavond zaten we met z’n alle de IQ test te doen. Bij mij kwam 130 eruit. Op zich was ik best verbaasd. Hoger dan verwacht. Maar ik mag natuurlijk niet klagen.

Dit waren mijn twee weken. Aankomende weken ga ik weer volop foto’s maken voor een nieuwe diary. Tot de volgende diary!

Geef een reactie

