PLOG 28/2 #1

Vandaag laat ik een dagje uit mijn leven zien. Het was vakantie en het is al een tijdje geleden dat ik iets heb geplaatst, dus leek het mij leuk om een dagje veel foto’s te maken. Dus dat deed ik de vrijdag van de vakantie, 28 februari. 

Goedemorgen, ik werd wakker om kwart voor 9. Mooi op tijd voor de vakantie. Ik had namelijk genoeg te doen.

 Om half 10 kwam een vriendin mij halen. We gingen naar het reisbureau om nu definitief de vakantie te boeken. Soo excited. We gaan voor een weekje naar Londen. Het is pas in de zomervakantie maar ik heb er al enorm veel zin in.

Toen ik thuis kwam moest ik gelijk aan de studie. Ik had alles uitgesteld tot de mijn laatste dag van de vakantie. Beetje dom, maar dat had helaas ook een reden. Er is gebleken dat ik een B12 tekort heb, ik ben daardoor veel moe. De dinsdag daarvoor kreeg ik mijn eerste injectie, om mijn B12 weer een beetje op peil te krijgen. Maar ik heb er vrij veel last van gehad, ik plaats dat mijn vermoeidheid minder werd heb ik vanaf dinsdag elke dag alleen maar kunnen slapen. Dus dat betekende, vrijdag verplicht een studiedagje. Ondanks dat ik nog moe was ging het aardig.

 Tijdens het studeren kreeg ik deze foto van een vriendin doorgestuurd. Ik moest hier zo om lachen, wij (2 vriendinnen en ik) zijn alle 3 heel klein. Dit was dus een foto die precies bij ons pasten.

Helaas, niet gelukt om me middagdutje over te slaan. Toch even het bed ingekropen.

Ik was in de vakantie bij mijn ouders, ze gaan verhuizen en hadden dus zo’n grote bak geregeld. Er kan nu lekker veel in. Ik stuurde deze foto even naar me moeder om te laten zien dat ze de bak op de juiste plek hadden geplaatst. 

 Alles van de vakantie even laten zien aan me ouders.

 Verder werken aan mijn to do lijstje. En ja, ik moet films kijken voor mijn opleiding. Ik doe een media opleiding en moest maandag een presentatie geven over het genre science fiction. En daarvoor moesten nog even twee films gekeken worden,

Mac Donalds als avond eten, yummie. Een keer in de zoveel tijd is dat zo lekker. Ik ging voor een Chicken Sensation menu, met cola.

 Voordat ik naar mijn vriend ging mijn haren even krullen. Ik doe dat met deze stijltang van Herstyler. Ooit gekocht in Barcelona. Beste tang ever naar mijn mening.

Nog even gauw een toetje, Ben & Jerry’s. Erg lekker. Vervolgens ging ik op mijn fiets naar mijn vriend. Ik ben hier vervolgens vergeten foto’s te maken. Maar echt veel hebben we niet gedaan. We hebben films gekeken, en dat was het wel.

Dit was mijn vrijdag. Vrij rustig. Ik zit er aan te denken om vaker van zulke PLOG’s te plaatsen. Ik vind het wel leuk.

Geef een reactie

