Diary 6

Goedemorgen, vandaag heb ik eindelijk, na weken niets te hebben geplaatst weer een artikel. Ik was druk met school en andere dingen, hierdoor kon ik het niet voor elkaar krijgen om artikelen te maken. Maar nu had ik er echt weer even zin in. Vandaar dat ik jullie meeneem naar mijn afgelopen weken. 

Ik heb weer een nieuw notitie boekje gekocht. Deze kon je een aantal weken geleden bij de Albert Heijn kopen. Hij is van Supertrash en ik vond hem zo leuk dat ik hem wel moest kopen.

Nu het lekkerder weer is buiten is het ook tijd voor een vrolijk kleurtje op de nagels. Dit is een mooie mint kleur van Gosh.

De afgelopen weken ben ik twee keer naar de Primark geweest. 1x ben ik alleen gegaan. Daar kocht ik onder andere deze prachtige ketting. Nadat ik bij de Primark was geweest ging ik nog even langs mijn oma, mijn nieuwe aanloopjes laten zien. Vandaar de mooie bloemetjes bank onder de ketting haha.

Ik wilde een selfie maken in het zonnetje, maar de kat vond dat hij mij moest knuffelen. En dus staat hij nu charmant bij mijn selfie. Even later is het toch gelukt.

Koffie bij de Douwe Egberts. Ik ga daar vaak heen, net zoals heel Leeuwarden. Het is daar vaak mega druk. Maar dit keer wist ik toch een plekkie te scoren en ging ik voor een heerlijke Latte Caramel. Yum.

Doordat mijn ouders middenin een verhuizing zitten vinden we veel leuke dingen. Waaronder deze mega grote tekening die mijn opa en oma hebben laten maken van mij en mijn broertje. Ik heb hem meegenomen naar Leeuwarden en hij hangt/staat nu heel leuk in mijn keukentje.

Op een heerlijke warme ochtend ging ik met een vriendin brunchen. We kozen voor Bagels en Beans. Ik ging voor een thee, warme bagel met beenham en een verse jus de orange. Heerlijk.

 Selfie, dit keer met mijn mooie nieuwe lipgloss van Revlon. Gekocht bij de Big Bazaar die sinds kort in Leeuwarden zit.

Samen met een vriendin ging ik Wie is de mol? kijken. We hadden geen zin om te koken en gingen daarom maar voor een heerlijke Domino’s pizza. Inmiddels weet ik wie de mol is, Suzan en toevallig was zij mijn mol vanaf het begin. Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik af en toe wel ben geswitcht naar andere, onder andere Tygo.

En nog een selfie. Ik ben iets te enthousiast de laatste tijd…

 Tijdens het inpakken en opruimen bij mijn ouders thuis was het zo ontzettend lekker weer, dat ik iets lekkers wilde. Bij de Mac Donalds hebben ze nu ook ijskoffie. En ik kan hem zeker aanraden. Hij was ontzettend lekker.

Als wij in het weekend allemaal bij mijn ouders zijn, en ook weg willen is er het altijd het fietsen probleem. We zijn namelijk met 3 en hebben 1 goede fiets. In een paar maand tijd zijn er bij ons 4 fietsen gestolen. Mijn ouders hadden geen zin om weer een nieuwe te kopen en dus moeten we het doen met de oude die we nog hebben staan. Onder andere met deze kapotte witte fiets. We wilde allemaal weg zaterdag avond en dat betekende dat de fiets ‘even’ gemaakt moest worden. En dat gebeurd bij ons, juist, in de woonkamer.

En nog een selfie. Ik ga me bijna schamen voor het aantal selfies. Deze stuurde ik naar mijn vriend voor ik op de fiets naar hem toe ging.

Maandag ochtend, tijd voor weer een nieuwe week in Leeuwarden. Hier stond ik te wachten op de trein. Het was 8 uur en de zon scheen al volop.

Mijn ouders hebben een nieuwe woning, en daar moest ik natuurlijk even een kaartje voor kopen. Ik vond deze heel grappig en toepasselijk.

En als laatste, een foto die de afgelopen weken goed weergeeft. Het heerlijke zonnetje. Ik heb begrepen dat het vanaf vandaag weer wat minder weer wordt, helaas. Maar we zouden ook een horror winter komen, dus we zullen zien. 
Dit waren mijn weken. Vanaf vandaag zal ik proberen wat vaker artikelen te plaatsen. Ik merk dat ik het toch wel leuk vind. Maar even tijd voor maken. 
Geef een reactie

