Diary 7

Het is weer tijd voor een diary artikel. Ik ben de afgelopen weken zo druk geweest dat ik geen tijd had voor andere artikelen. Ik heb nu eindelijk weer wat tijd en daarom weer een diary artikel. 

We begonnen het weekend weer met verhuizen, inpakken en weggooien. Dit was alleen nog maar alle elektronica wat we hadden staan. We hebben dit allemaal laten ophalen door iemand die deze oude zooi graag wilde hebben. Er stonden 3 oude televisies, 3 radio’s, 2 printers. Wat een mens wel niet verzameld in een paar jaartjes.

Helaas was ik dat weekend ook ziek, meeh. Geen tijd voor. Deze Daro Thijmsiroop was erg lekker. Verzachtend en het hielp echt.

Weer terug in Leeuwarden. Eerst maar even mijn keukentje schoongemaakt. Want dat was hard nodig. Nu ziet het er weer prima uit.

 En weer in de trein terug naar Steenwijk voor werk. Het zonnetje scheen heerlijk.

Slagroomvla, ik vind dit zoooo lekker. Erg gezond is het natuurlijk niet.

Random selfies sturen naar mijn vriend.

Het was zulk lekker weer dat de zonnebril uit de kast kon komen. Ik droeg daarbij een mooie felle lipstick van Catrice en dit schattige tasje van Primark.

In de stad kocht ik dit leuke telefoon hoesje. Hij was nu slechts 2,50 bij de Pieces.

Onze kat kruipt in alle tassen. Het maakt niet uit wat voor tas het is. Dit keer kroep ze in mijn Eastpack tas.

Quinoa eten, ik had het nog nooit gehad en was toch wel erg benieuwd. Ik vond het erg lekker. En ik ga het zeker vaker maken.

Al mijn telefoon hoesjes maar eens uitgestald. Uit eindelijk heb ik toch maar besloten ze allemaal te houden.

 Ik ging voor een smoothie. Hier zat banaan, sinaasappel, appel en limoen in. Erg lekker.

Bij de Primark kocht ik ook dit leuke nagellakje. Een mooi wit kleurtje, leuk voor in de lente/zomer.

Deze producten heb ik de afgelopen periode opgemaakt. Een deodorant, tonic, oogschaduwbasis, nog een tonic, droogshampoo en een kaarsje.

Deze zonnebril kocht ik bij de Primark. Ik vind hem zo tof, met de gekleurde glazen.

Mijn ouders nieuwe stulpje. Hier is nog niks gedaan. Inmiddels zijn de muren mooi wit en ligt er een mooie laminaat vloer in.

En zit er op een wand mooi behang.

Zondag avond ging ik uiteten met de familie van mijn vriend. We kozen voor dit heerlijke toetje na. Een warme brownie met vanille ijs. Yummie.

Afgelopen week ben ik erg druk geweest met school. Zo moesten wij bijvoorbeeld mock ups maken van een eigen bedachte game. Dit was een mock up van ons. Ik ben er ontzettend lang mee bezig geweest.

Vroege ochtend, tijd voor koffie.

In het oude huis staat momenteel geen bank meer, we hebben alleen nog een paar eettafel stoeltjes staan. Dit zit niet erg comfortabel dus hebben we een matras neergelegd op de grond om voorlopig nog even op te zitten. De kat vind het ook heerlijk.

Afgelopen maandagavond moest ik werken en overdag was ik nog in Leeuwarden. Ik was mijn fietssleutel kwijt en moest dus heel snel met de bus naar het station. Ik dacht niet dat ik hem zou halen maar ik kon nog net op tijd instappen, gelukkig maar.

Die avond kwam ik thuis en maakte mijn vader lekkere boerenkool voor me. De foto is echt goor maar het eten smaakte er niet minder om.

En ik sluit af met lieve Coco. Als ze slaapt is ze ontzettend fotogeniek haha. Dit waren afgelopen weken. Erg druk, maar ik kan nu even een paar dagen rustig aan doen.
Geef een reactie

