Summer musthaves 2014

Nu het langzaam weer lekker weer wordt buiten en de zonnebrillen weer op kunnen, kreeg ik weer kriebels om nieuwe zomer kleding te kopen. Daarom besloot ik online eens wat rond te zoeken. En vond ik deze leuke items. Gewoon wat leuke inspiratie.

Ik wist dat er bij BOOHOO veel leuke dingen te vinden waren. Ik vond deze wel leuk voor de zomer, met name het broekje, de zonnebril en de ketting vind ik erg mooi en zal ik misschien wel gaan bestellen.Β 

En bij de H&M zag ik deze fleurige items. Met name de schoenen vind ik ontzettend leuk. De rokken vind ik ook erg leuk, maar zijn misschien wat lastig te dragen bij mijn figuur. Dat zelfde geldt voor de croptop. Het jurkje vind ik ontzettend leuk, en die zal ik dan ook op gaan zoeken in de winkel.

Dit was wat inspiratie dat ik heb opgedaan. Binnenkort maar eens echt de winkels in.

Geef een reactie

