Diary 8

Weer een diary. Ik begin nu met de vrijdag, dit omdat ik vorige week donderdag mijn andere diary artikel heb geplaatst. Het was een week die zo voorbij was, zo wist ik aan het begin van de week dat ik aan het eind een paar dagen vrij was, zo zijn die inmiddels bijna om. 



Vrijdag 

Vrijdags werd ik wakker met allemaal verhuis dozen om me heen. Het was de eerste nacht die we in het nieuwe huis sliepen, toch wel een beetje gek.

In de middag ging ik met de trein terug naar het oude huis. Ik had nog ontzettend veel spullen daar staan en wilde graag het een en ander ophalen. (Leuk ook die reflectie in de glazen haha.)

En toen stond ik stil, zo uit het niets, vlak voor station Steenwijk. Waar ik moest wezen dus. Er bleek een storing te zijn bij Meppel en daarom stond een andere trein nog op station Steenwijk. Gelukkig was het snel opgelost.

Eenmaal in Steenwijk pakte we spullen in en gingen we in een volle auto weer terug naar Heerenveen. (Mijn vader was met de auto al in Steenwijk.)

Zaterdag 

Zaterdag werd ik wakker en hoefde ik eindelijk een keer niet te werken om kwart voor 8. En daar genoot ik dus even extra van. Met een lekker ontbijtje. Ik had hier zoveel zin in!

Tijd voor een maskertje, ik had nu toch alle tijd.

In de avond ging ik weer in het treintje richting Steenwijk. Naar mijn vriend. Nog wel wennen hoor dat vele heen en weer reizen.

Zondag 

Zondag ging ik met een vriendin lunchen in Heerenveen. We gingen voor ‘Het Gerecht.’ Een leuk restaurantje in Heerenveen. We kozen beide voor de clubsandwich kip. Hij was zo lekker. Het was erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.

Maandag 

Maandag werd ik wakker in Heerenveen, nog steeds wennen. Maar dit betekende wel dat ik nu niet met mijn  moeder hoefde mee te rijden op de vroege ochtend. Ik kon nu zelf naar het station lopen. Ik hoefde pas om 1 uur op school te zijn en kon daarom lekker rustig aan doen. Rond half 11 ging ik richting Leeuwarden.

In Leeuwarden maakte ik me klaar voor school. Ik ging weer eens voor een lekkere felle lipstick.

In de middag kreeg ik deze foto van me zusje. Onze kleine Coco die naar het nieuwe huis verhuist werd. Ze was doodsbang. Inmiddels gaat het al een stuk beter gelukkig.

Van dinsdag heb ik geen foto’s. Ik was druk met school, en dat was dus niet zoveel aan om foto’s van te maken.

Woensdag

Woensdag moest ik eerst naar school en gauw door naar Heerenveen. Mijn zusje had haar eind gala en ik zou haar haar en make up doen.

In Heerenveen zag ik dat de kat het inmiddels prima naar zijn zin had. Hij kroop nog wel af en toe onder dit kussen.

Verder ben ik de hele middag bezig geweest met Paloma haar haar. Ze heeft hele kleine krulletjes van zichzelf, en daarom moest haar haar eerst gestijld worden, en vervolgens gekruld worden. Het kostte wat tijd maar het resultaat was mooi.

Donderdag

Donderdag sliep ik wat langer uit en ging ik eens boven op zolder kijken. Waar ik moest gaan slapen. Mijn zusje had het wel een beetje gehad met me haha. Ik heb het bed opgemaakt en wat spulletjes van mezelf neergelegd. Zo kan ik er wel leven, denk ik. Zo vaak zal ik er ook niet zijn.

Vrijdag 

Vrijdag was een gekke dag. We hoorde dat onze hond is ingeslapen. Hij kon helaas niet mee naar ons nieuwe plekkie. Hij was al oud en kon nergens anders heen. (Hij was erg groot en heel erg bang.) Vandaar de keuze om hem te laten inslapen. Het was heel gek ‘thuis’ komen. Normaal stond ie altijd voor je neus te blaffen. We gingen naar het oude huis om daar op te ruimen en verder in te pakken.

Verder kocht ik die dag deze mega leuke beker. Ik gebruik hem voor alles, thee, frisdrank.

Zondag 

Inmiddels is het zondag en is het Pasen. Me moeder kocht deze leuke paastakken met dit schattige schaapje.

Thee in me mok. We gingen weer naar het oude huis om daar veel te doen. Ik wilde de thee meenemen en dat kon nu mooi.

Voor de lunch gingen we maar naar Mac Donalds. Vanwege Pasen was er verder niks open. En voor een keer is Mac Donalds echt niet vervelend.

Tijdens het opruimen en uitzoeken vond ik deze tekening. Ik maakte deze tekening in September 1997. Ik was toen dus 4 jaar. Dit moet mijn huis voorstellen haha. Een mega bende. Ergens klopt het wel.

Dit was mijn week. Lekker druk en chaotisch. Deze week wordt precies hetzelfde. Maandag is het tweede paasdag. Dan komen mijn oma’s. Dinsdag naar school, woensdag naar het ziekenhuis en weer verder met verhuizen en donderdag weer school. Vrijdag lekker vrij van school maar dan moet ik wel aan het werk. Vanaf vrijdag heb ik lekker een weekje vakantie. Tijd om even bij te komen. Ik heb nog geen plannen, maar het gaat vast een lekkere vakantie worden.

Geef een reactie

