Reis/beauty essentials

Als student reis ik van mijn eigen kamertje in Leeuwarden, naar mijn ouders, naar mijn vriend om vervolgens weer naar mij werk te gaan. Doordat ik van hot naar her vlieg en ik vaak niet weet waar ik beland en waar ik vanaf waar heen moet, heb ik in mijn tas een aantal standaard producten zitten die altijd met me mee gaan.Β 

Als eerst zit er een handcreme in. Deze is voor de echt droge, winter handen. Binnenkort zal ik die dus vervangen voor een wat zomerse variant. Deze is van Dr Fix en werkt prima. Daarnaast gebruik ik voor mijn handen ook vaak een handgel. Ik vind dit fijn om te gebruiken als ik bijvoorbeeld met het openbaar vervoer reis. Dan heb ik 4 lipproducten in mijn tas zitten. Ten eerste, een Labello. Deze is in munt en mineralen, lekker fris.Β 

Dan heb ik nog een lipstick van Loreal, deze is van de Loreal Carisse lijn in Dating Coral. Een mooie zachtroze kleur. Ook heb ik nog twee grote favoriete lipsticks van Catrice standaard in mijn tas zitten. Namelijk: Pink me up, een felle framboos rode roze kleur. En Kiss Kiss Hibiscus.Β 

Daarnaast heb ik nog een paar losse dingen in mijn tas zitten. Onder andere een deodorant. Vooral met deze warme dagen kan deze niet ontbreken. Het maakt mij niet zoveel uit welke deodorant erin zit, al ben ik er wel achter dat ik geen fan ben van de Dove deodorants. Dan zit er nog standaard een borstel in mijn tas, ik vind het fijn om af en toe mijn haar te borstelen als ik op pad ben.

Ook dit luchtje van Replay zit momenteel in mijn tas. Op die manier kan ik mezelf altijd even lekker laten ruiken. Deze van Replay is fijn, doordat hij zo klein en compact is.

Als laatst heb ik nog een spiegeltje en Dior lipstick in mijn tas. Op die manier kan ik altijd mijn lippenstift bijwerken als ik bijvoorbeeld in de trein zit.

Dit heb ik momenteel altijd in mijn tas zitten. Nou moet ik heerlijk bekennen dat dit bij mij snel weer kan veranderen. Maar dit vind ik momenteel handig om bij me te hebben. Je weet maar nooit waar je terecht komt. Natuurlijk heb ik ook andere make up in mijn tas zitten. Maar dit wisselt zo vaak dat ik die nu niet heb laten zien.

Geef een reactie

