Sporten in stijl

Nu de zomer weer in zicht is (nog 51 dagen om precies te zijn), krijg ik weer kriebels om lekker veel te gaan sporten. Maar zoals mijn zusje zei, ‘ ik wil best sporten, maar dan moet ik er wel leuk uitzien.’ En zo is het maar net, daarom zocht ik wat leuke sport items bij elkaar waarin ik wel zwetend gezien wil worden. 

Nike

Ik begin met Nike. *kwijl* Wat houd ik van die schoenen. Het liefst wil ik ze allemaal, alle kleurtjes en soorten. Maar ik heb nu toch een keuze gemaakt, namelijk mooie fel roze. Ik vind ze ontzettend schattig  en die sterretjes? bovenop zorgen voor een vrouwelijke touch. Voor het ‘gewone leven’ zou ik nog graag mooie zwarte Nike’s willen. Leuk voor onder een spijkerbroek. 
Prijs Nike’s: 160,- 

H&M

Niet alleen qua gewone kleding doet H&M het goed, ook op sportgebied hebben ze vele leuke items. Vooral hun leggings vind ik erg leuk. Maar omdat het nu wat warmer wordt buiten heb ik gekozen voor korte broekjes. Als eerst het korte zwarte broekje, met grijze band. Kan met vrijwel elke kleur top gedragen worden, en eventuele zweetplekken vallen niet zo goed op. Prijs: 9.95,-.
Dan het andere korte sportbroekje. Deze heeft een mooi patroon en gele band, fel geel. Ik hou wel van felle kleurtjes, vooral in de zomer. Deze broek kost ook 9.95,-.
Als laatst van de H&M koos ik voor een mooie sportbh. Deze heeft medium support en heeft een mooi groen patroontje. Zelf zou ik nooit alleen in een sportbh een rondje doen, misschien als ik op vakantie ben. Wel vind ik zo’n sportbh leuk om onder een witte lange top te dragen. Dat je hem wel ziet, maar niet dat meteen je hele blubberbuik te zien is. De prijs van deze sportbh is 14.95,-. 

Forever21

Als laatst heb ik eens rond gekeken bij de Forever21. Afgelopen donderdag was ik in de winkel in Amsterdam en zag ik in wat flitsen ook leuke sportkleding voorbij flitsen (het was zo druk dat we niet lang zijn gebleven). Ik zocht het op op internet en zag een paar leuke dingen. Voornamelijk hun sport tops vond ik erg leuk. Zo kwam ik onder andere de leuke top tegen met tekst: ‘ Do it today’. Een lekkere wijde top met extra grote armgaten. Leuke zomerse top. De prijs bedraagt: 10.75,-. Niet duur, voor een leuke top. 
Daarnaast zag ik een roze top. Deze zit strak om je lijf heen en is dus lekker om in te rennen. Het roze kleurtje vond ik ook wel leuk voor de zomer. Prijs bedraagt: 12.75,-.
Ook kwam ik nog een leuke gele top tegen, deze is er overigens ook in het wit. Een dun t-shirt, handig voor als je je oksels liever niet wilt laten zien tijdens een uurtje sportschool. 
Dit waren mijn sport items. Ik duik zeker snel de H&M om de hoek even in om wat leuke sport items te kopen en dan kan ik weer lekker wat rondjes gaan maken. En natuurlijk, de sportschool in. 

Geef een reactie

