Diary 10

Goedemorgen, het is weer tijd voor mijn diary. Deze week was eindelijk wat rustiger, ik had namelijk vakantie. Ik heb er lekker van genoten, nu besef ik me dat deze week ontzettend snel gegaan is. 

Maandag

 Maandag, ik begon met het maken van krullen. In de avond moest ik werken en ging ik naar mijn vriend.

 Dinsdag

Dinsdag heb ik de hele dag met Remco in bed gelegen. Het was ten slotte vakantie en we hadden echt geen zin om iets anders te gaan doen. Rond 3 uur ging ik naar huis (Leeuwarden), en werd het langzaam donker buiten. Later ging het keihard regenen.

Trein selfie.

Later die avond zat ik lekker op de bank in mijn eigen plekkie en keek ik wat tv. Wat heb ik dit gemist. Ik ben al weken niet thuis in Leeuwarden geweest. Ik was steeds zo druk dat ik steeds bij mijn ouders verbleef. Vanaf nu zal het rustiger worden en dus zal ik weer wat vaker in Leeuwarden zijn.

Ik kocht dit flesje Spa. Hij heeft een lekkere frisse munt smaak.  Erg lekker. Wordt zeker een favoriet van mij voor de aankomende warme dagen.

Woensdag

Morning selfie.  Ik werd wakker gemaakt door mijn huurbaas. Hij kwam de oude koelkast even ophalen… Om kwart over 8 s’ochtends. Erg blij was ik niet…

 Later die middag besloot ik weer naar mijn ouders te gaan. Op het station kocht ik deze lekkere salade, maar ik was vergeten een vorkje mee te nemen…

 Maaaar, de conducteur vond me zielig en kwam zijn vorkje brengen haha. Zo aardig. Kon ik toch nog wat eten in de trein.

Woensdagavond was het bij Kruidvat 1+1 gratis op alle make up. Daar moest natuurlijk even gebruik van gemaakt worden. Ik kocht deze spulletjes. Vooral met de Maybelinne color tattoo ben ik erg blij.

Later die avond ging ik met mijn moeder fietsen haha. Mijn moeder had al ongeveer 15 jaar niet gefietst dus dit was een hele prestatie. Nu we in Heerenveen overal lekker dichtbij wonen pakt ze vaker weer de fiets.

Nu gingen we naar de Mac Donalds, voor een ijsje. Ik ging voor de McFlurry M&M. Die blijft lekker.

Donderdag 

Donderdag was shopdag. Ik ging met een vriendin en mijn zusje shoppen in Amsterdam. We wilde dus naar de Forever21 gaan, maar het was daar mega druk. We begonnen de dag met een soepje bij de Bakkerswinkel.

Later die middag stopte we voor wat lekkers. We gingen voor een wafel, met chocolade. Yummie.

Voordat we de trein instapte moesten wij natuurlijk even langs Starbucks. Ik ging voor een Frappuccino Caramel. Het was een ontzettende cheat dag, maar dat moet ook wel eens kunnen.

 Rond 6 uur zaten we weer terug in de trein.

Weer een treinselfie.

 Eenmaal thuis paste ik me schoenen even. Ik blijf ze zo leuk vinden. Leuk voor de warmere dagen.

Ook kocht ik dit lila tasje. Hij is niet groot maar perfect voor dingen die je echt nodig hebt.

Dit shirtje nam ik ook mee. Een crop top. Van de Bershka. Niet iets wat ik snel zou kopen, maar ik vond hem zo leuk.

Ook dit Celfie shirt van de H&M vond ik erg leuk. Deze is ook crop top, maar net iets langer als die van Bershka.

Bij de Forever21 was het dus erg druk. Toch hebben we nog even gauw gekeken bij de sieraden. Ik nam onder andere deze schattige oorbellen mee.

Vrijdag

Vrijdagochtend, ik wist dat het een studiedagje zou worden dus ik begon met een goed ontbijt. Vanille yoghurt met banaan.

Verder neem ik nu om de paar dagen een glas met een bruistablet vitaminen c. Ik blijf maar ziek en moe en hoop het hier iets mee te kunnen verbeteren.

En het studiedagje kon beginnen. Ik ben hier vrijwel de hele dag mee bezig geweest. Moet ook gebeuren. In de avond ging ik naar Remco. Daar hebben we lekker tv gekeken.

Zaterdag

 Zaterdag ochtend moest ik om half 8?! werken. Ik maakte deze outfit foto dus al om kwart over 7…

 En mijn hoofd van kwart over 7 s’ochtends. Ik was zo moe.

Als lunch besloot ik weer voor zo’n lekkere salade te gaan. Deze keer at ik hem gewoon thuis op.

Lieve Coco.

Zondag

Me moeder kocht vorige week deze bananen chips in het restaurant onder ons. Zondag smikkelde wij hiervan. Het is best lekker, maar kan niet zeggen dat het echt naar banaan smaakt. 
Ook smikkelde ik van deze pannenkoeken die ik als lunch had. 

 Ook een fotootje van mijn avond eten natuurlijk. Mijn vader maakte deze heerlijke salade. Heel simpel, maar ongelofelijk lekker.

Dit was mijn week. Vrij rustig. Aankomende week moet ik weer gewoon naar school en vrij veel werken. Ik ga me best weer doen om veel foto’s te maken.

Geef een reactie

