I love #3

Vandaag weer wat favorieten.  Producten die ik de afgelopen maand erg veel gebruikt heb.  Dit keer vooral zomerse dingen, het was tenslotte lekker weer. Het zijn niet veel dingetjes deze keer, maar wel de moeite waard om even te laten zien.

Als eerst heb ik deze heerlijke bodysplash van Victoria Secret. Een lekkere zomerse geur, zoet, maar niet alsof je overgoten bent met suikerspin. Precies goed dus. Fijn voor de warmere dagen. En, er zit mega veel in deze fles dus je kan er lekker lang mee doen.

Dan deze foundation van Catrice. Ik heb hem ontzettend vaak gebruikt afgelopen maand. Mijn huidskleur is enorm veranderd, hij is veel lichter geworden. Daarom kocht ik een paar weken geleden een nieuwe. Deze past perfect bij mijn witte huidje. Hij heeft een mooi dekking en is vrij mat.

Een oogschaduw doosje van Essence. Ook veel gebruikt. Het zijn vooral licht roze kleurtjes, mooie nude tinten. Het kleurtje rechts onderin is wat donkerder, mooi voor in de arcadeboog. Wel is dit oogschaduw doosje erg poederig en heb je dus veel last van fall out. Maar inmiddels kan ik daar wel mee werken.

Dan dit mooie spierwitte lakje van de Primark. Ik kocht hem voor 2.75 en heb hem al meerdere keren gedragen. Ik had niet verwacht dat dit lakje zo goed zou dekken, maar integendeel. Hij dekt volledig, (wel in 2 laagjes) en blijft lang en goed zitten. Ik vind het een mooie kleur, vooral bij bruine handen. Daar zal ik toch nog even op moeten wachten.

Dan, een echte echte favoriet. Een lipstick van Catrice in Pink Me Up. Een prachtig mooie framboos rood/roze kleur. Ik heb hem veel gedragen.

Als laatst nog een non beauty favoriet, namelijk een drankje van Spa. Het is Spa rood met munt smaak. Mega lekker, lekker fris en net wat anders als water.

Geef een reactie

