Diary 11

Ik heb weer een drukke week gehad, veel naar school geweest, heen en weer gereisd en een dag in de kou gestaan, en dat was een hartstikke leuke dag. 

Maandag 

Maandag was ik nog vrij en was ik nog lekker bij mijn ouders. Onze kat is krols, wat inhoudt dat ze de hele dag keihard aan het miauwen is. Knap vervelend. Ik besloot maar met haar te knuffelen de hele ochtend.

Ik besloot die dag vast boodschappen te gaan doen voor in Leeuwarden. Op naar de supermarkt dus. Met mijn nieuwe schoentjes.

Dinsdag 

Dinsdag was het weer tijd voor school. Ik moet eerlijk bekennen dat mijn motivatie ver te zoeken is momenteel.

Dinsdagavond maakte ik de goddelijke salade van me vader een keer. Zo yummie. Dit keer had ik er geen kip reepjes doorheen. Zonder was ook erg lekker.

Die avond legde ik de laatste hand aan een project voor school. Ik gebruikte daar onder andere deze foto voor. Wat waren we nog lief, kleine Chelsea en Janik.

En ondertussen natuurlijk, het Songfestival kijken. Ik vond het zo leuk. Eindelijk doet Nederland het weer een keer goed.

Ik had ook leuke kaarsjes aan staan.

Woensdag

Maandag kwam ik erachter dat mijn fiets gestolen was op school. Dat betekende dat ik de hele week met de bus moest. Zo ook woensdag, en dat betekend af en toe wachten.

Ik zag deze heerlijke koffie van Douwe Egberts staan op Instagram en een vriendin van mij ook en stuurde mij deze foto door. Hij lijkt me super yammie.

En die avond maakte ik weer die mega lekkere salade. Het is heel makkelijk te maken en is ook nog gezond. Het kan ook zonder pasta bijvoorbeeld.

Verder maakte ik die avond de hele avond huiswerk. Werd er gek van.  Het is erg lastig om veel voor school te doen als je motivatie compleet verdwenen is.

Donderdag

Donderdag overdag had ik school, verder maakte ik huiswerk en keek ik de tweede halve finale van het songfestival. 

S’avonds belde ik met mijn vriend. We belde bijna een uur lang. Heerlijk vind ik dat.

Vrijdag 

Vrijdagochtend zat ik om 20 over 8 al in de trein richting Meppel. Ik moest namelijk naar het ziekenhuis om mijn hartkastje in te leveren. Dit was mijn ontbijt. De appelflap was het minst gezond, maar wel het lekkerst.

Onderweg. Het was ongeveer 20 minuutjes lopen. Helaas was het niet zulk lekker weer. Eenmaal in het ziekenhuis was ik met 5 minuten klaar en kon ik weer terug.

De terug weg ging het keihard regenen. Het heeft de hele weg geregend. Vies weer.

S’avonds lekker bij mijn vriend in bed kruipen en lekker tv kijken. We keken ‘ Alles mag op vrijdag ‘. Ik lig daar echt om in een deuk.

Zaterdag 

Zaterdag ging de wekker ook vroeg, dit keer niet om te werken, maar om bij een vriendin thuis spulletjes te verkopen. Toen mijn ouders gingen verhuizen hebben we wat spullen uitgekozen om te verkopen. Helaas viel het een beetje in het water (letterlijk) het was namelijk super slecht weer en het regende de hele dag. Toch hebben we een aantal mensen gehad en heb ik het een en ander verkocht.

Tussen de middag een lekker kopje soep. Eventjes weer een beetje warm worden. Het hielp wel.

Om 5 uur moest ik werken, tot kwart over 9. Daarna ging ik weer terug naar Heerenveen en moest ik dus eventjes op de trein wachten.

Zondag

Dit was mijn ontbijt zondag. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik dan ook pas om half 2 aan mijn ontbijt zat. Niet dat ik tot zo laat had geslapen maar omdat ik eerder geen honger had.

Verder heb ik zondag de hele dag huiswerk gemaakt. Ik moest nog ontzettend veel doen en kon dus even flink aan de slag. Ik had zowaar inspiratie en motivatie. Het ging dus wel aardig.

Dit zie ik vanuit mijn zolderkamertje. De zon scheen heerlijk. Terwijl het de rest van de dag had geregend. Altijd zo op het eind van de dag natuurlijk. 


Deze week heb ik het ook erg druk. Maandag en dinsdag school en probeer ik nog een beetje tijd met mijn vriend door te brengen. Hij gaat woensdag voor 3! weken naar Portugal en dus gaan we dinsdagavond nog even naar de bioscoop. Verder ga ik woensdag naar de Libelle zomerweek in Almere en heb ik weer een aantal deadlines staan voor school. Ik heb weer zin in een nieuwe week. Al heb ik natuurlijk geen zin om mijn lieve vriendje te moeten gaan missen…
Geef een reactie

