Teez cream blush

Zodra het warmer wordt buiten vind ik het fijn om cream blushes te gebruiken. Poederblushes geven mij soms een vies gevoel. Een cream blush smelt echt samen met de foundation en huid. Daarom heb ik een van mijn favoriete cream blushes weer eens uit de kast getrokken. De Teez blush.

Teez is een merk dat niet in veel winkels te koop is. In Leeuwarden zit een Etos filiaal waar ze wel Teez verkopen en daar kocht ik vorig jaar deze prachtige blush. De verpakking vind ik prachtig en werkt ook fijn. Het is de kleur Cheeky Red.

De blush is heel romig maar ook heel gepigmenteerd. Het is dus oppassen geblazen als deze aangebracht wordt. Zelf breng ik hem met mijn vingers aan en blend ik hem nog mooi in met mijn foundation kwast. Uiteindelijk is de kleur dan mooi subtiel. Hij is mat, iets wat ik zelf een pluspunt vind.

Ja ik ben zeker tevreden met deze blush. Ik zal hem dan ook nog vaak uit mijn laadje pakken.

Geef een reactie

