Diary 12

Hij is wat later dit keer, maar ik ben ontzettend druk geweest. Toch heb ik genoeg fotootjes verzameld op mijn telefoon om weer te laten zien wat ik deze week heb gedaan. 

Maandag

Maandag begon ik met het verder werken aan mijn to do lijstje. Er stond genoeg op. Vooral voor school moest ik hard aan de bak Gelukkig is het allemaal gelukt.

In de avond moest ik werken en zat ik weer in het treintje. Met cola en kroepoek.

In de trein  ging ik mijn bloglovin lijstje door en zag ik bij Veracamilla deze prachtige nagellak. Ik wil hem ook.

Dinsdag

Dinsdag ben ik de hele dag op school geweest en ben ik weer naar Heerenveen gegaan. Ik ging die avond namelijk met Remco naar de bioscoop. Woensdag is hij namelijk vertrokken richting Portugal voor 3 weken met school. Veel te lang wat mij betreft, maar ik gun het hem natuurlijk.

Woensdag

Woensdag ben ik met mijn moeder mee geweest naar de Libelle Zomerweek. Gelijk bij een van de eerst kraampjes zag ik OPI staan. Mijn hart ging sneller kloppen. Uiteindelijk nam ik deze 10 lakjes mee, de best verkochte lakjes wereldwijd, voor mij 15 euro. Normaal waren ze 34,95.

In de middag nam ik een lekkere ijskoffie bij La Place. Deze was erg lekker. Het weer was niet super maar gelukkig werd het in de middag beter.

Gezellig.

Een meisje bij een haar tangen kraampje vroeg of ik model wilde zijn. Dat wilde ik wel. En dus maakte ze krullen bij mij. Hier is het al niet meer goed te zien. Maar het waren hele mooie dikke los vallende krullen. De zonnebril kregen we trouwens ook.

 In de avond eten bij Le Baron. Ik ging voor deze mega hamburger. Ik heb hem op gekregen.

Donderdag

Donderdag heb ik weer de hele dag op school doorgebracht. Keihard werken aan verslagen en dergelijke.

Vrijdag

Vrijdag in de trein nieuwe to do lijstjes maken. Met mijn nieuwe beker van de Primark.

Die middag haalde ik ook eindelijk mijn propedeuse op. Ik heb hem al een tijdje geleden behaald maar kon hem nu ophalen.

Zaterdag

Zaterdagochtend moest ik vroeg weer werken en toen ik thuis kwam had mijn moeder een lekker ijsje voor me. Dit was de smaak Cookie. Super lekker.

Knuffelen met Coco.

 In de avond was het tijd voor een maskertje. Ik ging voor een van Dr van der Hoog. Me huid was na die tijd zijdezacht.

Zondag

Zondag weer in de trein op naar werk. Ik word zo langzamerhand wel gek van dat reizen, maar helaas ook deze week weer veel reizen.

Toen ik thuis kwam scheen de zon nog heerlijk. Dus nog even in het Franse balkonnetje van de zon genieten.

S’avonds kreeg ik nog zo’n honger dat ik ging voor een late night snack. Een tosti. Yummie.

Dit was mijn week. Deze week staat volledig in het teken van school. Ik heb genoeg te doen.

Geef een reactie

