Diary 13

Eindelijk is daar mijn Diary van deze week. Vorige week eigenlijk. Ik kreeg de foto’s maar niet op mijn laptop gezet dus het heeft wat langer geduurd. De week begon met mooi weer, en eindige helaas met veel regen. Toch heb ik veel leuke dingen gedaan. 

Maandag

Mijn maandag begon weer in de trein, zoals elke week. Het was nog vroeg maar het zonnetje scheen al heerlijk. Ik nam mijn nieuwe beker van de Primark mee.

Wachten op het busje naar school.

Dinsdag

Dinsdag had ik enorm veel zin in ijskoffie. Daarom ging ik met een vriendin naar de Douwe Egberts. Ik nam een grote ijskoffie karamel. Helaas heb ik die avond de hele nacht wakker gelegen (ik heb het half 5 zien worden). Ik ben er inmiddels achter (heb dit namelijk al vaker gehad) dat dit hoogstwaarschijnlijk door de koffie’s van Douwe Egberts komt. Ik lag werkelijk waar te stuiteren in mijn bed.

Die avond maakte ik een heerlijke koude pasta salade. Inmiddels groot favoriet. En zo simpel om te maken.

Woensdag 

Woensdag heb ik geen foto’s gemaakt. Alleen deze van het station in Steenwijk. Ik moest namelijk naar de dokter voor de uitslag van mijn hartkastje. Naast het feit dat mijn hartslag rete snel is, is er niks mee mis gelukkig. Wel zit ik tegen een burn out aan. Dit wil zeggen dat ik erg rustig aan moet doen. (dit is ook de reden dat mijn hart zo snel gaat). Ik vind het moeilijk om nu rustig aan te doen. Ik heb nog 3 weken school en ik wil deze module ook graag halen. Dus heb ik ervoor gekozen om daar gewoon mee door te gaan. Wel heeft de dokter me op het hart (leuke woord grap) gedrukt dat ik echt rustiger aan moet doen en dat het niet gezond is als ik zo door ga. En daarom heb ik de rest van de week heerlijk rustig aan gedaan en leuke dingen gedaan.

Donderdag

Ik ging dus lekker op het terras zitten. Weer met ijskoffie, haha. Van deze had ik trouwens geen last. Dus ik denk dat het echt aan Douwe Egberts ligt.

 In de bus at ik deze lekkere reep op. Hij is van Albert Heijn eigen merk en hij is super lekker.

Vrijdag

Vrijdag was ik vrij van school maar moest ik in de avond. Na werk werd ik opgehaald door me moeder en kocht ik deze kant en klaar maaltijd van Albert Heijn. Pasta Pesto. Ontzettend lekker. Gewoon even in de magnetron opwarmen.

Mijn ouders hebben nu Horizon TV. Het is nu mogelijk om via mijn laptop of via een Ipad televisie te kijken. Ontzettend handig. Ik keek dus lekker vanuit bed televisie.

Zaterdag

 Goedemorgen!

Mijn ontbijt, meloen met banaan.

Mijn moeder had deze beker voor mij gekocht. Ze weet dat ik zulke dingen leuk vind en dus nam ze hem voor me mee.

 Die middag heb ik gewerkt. Daarna ging ik met een vriendin een lekker rondje hardlopen. Ging best goed. Ondanks dat het voor mij al een tijdje geleden was.

 In de avond lekker uit eten. Bij het mexicaans argentijnse restaurant El Pacho.

Nog even een fotootje.

 Het hoofdgerecht. My god wat was dit lekker. Tortilla met kip en groente. Zeker voor herhaling vatbaar.

Smullen!

 Het nagerecht. Een chocolade taartje met vanille ijs. Mega lekker, maar wel erg vullend. Ik zat bommetje vol.

Zondag

Het was koopzondag in Heerenveen. Ik ging met mijn moeder en zusje dus even de stad in. Aankomende zaterdag gaan we naar de Toppers en we moeten in het rood. We kochten dus deze leuke Selfie shirts. Super leuk.

Lekker het terras op. Tijd voor Nacho’s.

In de avond ging ik weer voor koude pasta salade. Dit keer met lekker kip stukjes erin.

                                               

Ik sloot mijn zondag af met een voeten badje. Even lekker ontspannen.

Deze week is inmiddels ook al op de helft. Maandag zullen die foto’s weer online verschijnen. Deze week is rustig maar wel leuk! Ik heb vooral veel zin in zaterdag, de Toppers!!

Geef een reactie

