Diary 14

Diary 14 alweer. Deze keer is hij van twee weken. Omdat ik me vorige week heel slecht voelde, besloot ik het een weekje te verzetten. En daarom heb ik nu foto’s van twee weken. Alsnog zijn het er niet zoveel, omdat ik steeds vergat foto’s te maken. 

Dinsdag 

Dinsdag was ik eindelijk weer een keer in Leeuwarden. Lekker een avondje op de bank, met kaarsjes en thee.

Woensdag 

Gezellig lunchen bij de Bagels en Beans met een vriendin. Ik ging voor sinaasappelsap en een bagel met gerookte kip. Yummie.

Die middag pakte ik ook mijn tas in voor een lang weekend bij mijn ouders. Ik begon met een beetje spulletjes, maar het werd steeds meer.

Het paste net in deze twee grote tassen.

Donderdag 

No make up selfie. Ik ging eventjes boodschapjes doen.

 In de avond nam ik nog een lekkere koffie. Gelukkig was ik erg moe en kon ik alsnog wel in slaap vallen. (met koffie op wil dit nog wel eens mislukken en lig ik zo de hele nacht wakker).

Vrijdag 

Mijn to do lijstje. Er stond genoeg op. Zaterdag had ik een drukke dag dus ik wilde vrijdag al veel voor school doen.

Zaterdag 

Zaterdag ging ik namelijk naar de Toppers. We moesten een rood shirtje aan. We zaten namelijk 2de ring.

Lunch, een lekkere Turkse pizza.

Wachten in het zonnetje.

En ondertussen natuurlijk veel fotootjes maken.

Zoals elk jaar was het weer super leuk. (dit was ongeveer mijn 6de keer). Het was weer een groot feest en heb lekker veel kunnen meezingen.

Zondag 

Zondag voelde ik me heel slecht en heb ik echt helemaal niks gedaan. Ik dacht dat het door de Turkse pizza kwam. Ik heb er de hele week nog veel last van gehad. Op sommige momenten kreeg ik niks door me keel. Ik heb zondag alleen met Coco geknuffeld.

Maandag

Maandag avond na werk lekker een pizzaatje van de Domino’s.

 Mijn vriend kietelt mij altijd. Het is al meerdere keren voor gekomen dat ik hem daarom (per ongeluk) pijn heb gedaan. Ik moest daarom ook erg aan hem denken toen ik deze quote zag.

Woensdag

Van de dinsdag heb ik helemaal geen foto’s dus gelijk maar naar woensdag. Ik at een lekker kant en klare salade van de Jumbo als lunch met een glas sinaasappelsap erbij. Yum.

Aan het eind van de middag maakte ik mij klaar voor een etentje met vriendinnen. Ik droeg weer eens oorbellen.

En een grote ring. Ik lakte mijn nagels daarbij mooi blauw.

Vrijdag

 Ook donderdag heb ik geen foto’s. Mijn vriend kwam na 3 weken Portugal eindelijk weer terug. Ik was ontzettend blij hem weer te zien. Vrijdag was ik nog bij hem en zaten we fijn in de tuin.

Zaterdag

Zaterdagochtend zat ik vroeg alweer in de trein richting werk. Ik kocht weer Spa rood met citroen. Ik ben verslaafd. 

Zondag

Zondag ben ik lekker wezen varen met Remco. Het zonnetje was vaak verdwenen maar de temperatuur was heerlijk. Het was een heerlijk dagje die werd afgesloten met een barbecue. Daar had ik echt weer eens zin in. Een geslaagde dag dus. 
Deze week is mijn laatste ‘echte’ school week. Ik moet nog veel doen en mijn motivatie is ver weg. Maar met het idee dat ik nog maar een echt weekje hoef moet dit vast wel goed komen!
Geef een reactie

