Diary 15

De afgelopen weken waren druk voor mij. De laatste dingetjes voor school moesten afgerond worden en ik had al veel uurtjes die ik werken moest. Ik heb daarom ook maar heel weinig foto’s. Ik was alleen maar aan het heen en weer vliegen van Leeuwarden, Heerenveen naar Steenwijk en weer terug. Erg vermoeiend maar ik heb nu echt lekker vakantie en heb dus wat meer tijd voor mijn blog.Β 

Op het busje wachten met mijn leuke nieuwe roze gympjes. Ik kocht deze omdat ik geen echte ‘zomer’ schoenen bij mijn ouders had liggen en het 30 graden zo worden. Dan maar even nieuwe schoenen kopen.

Door het vele reizen zit ik dus veel in de trein. En soms zie ik dan de zonsondergang de trein in schijnen.

Deze koekjes? van Zonnatura zijn ontzettend lekker en nog gezond ook. Het zijn alleen een paar verschillende soorten noten, honing en rozijntjes. Je moet wel echt van noten houden wil je dit koekje lekker vinden maar anders raad ik hem zeker aan.

Met mijn vriend ging ik even Meppel in voor een vaderdag cadeautje. Daar keek ik even bij de Kruidvat of ze MUA hadden. En dat hadden ze. En daar was ik ontzettend blij mee. Ik heb dit paletje inmiddels al vaak gebruikt en het is een grote favoriet geworden.

Een lekker cup a soupje met een speltbroodje.

Toen ik deze foto op Instagram kon plaatsen was ik zo blij. Ik was zo toe aan de vakantie. Even geen school stress en huiswerk. Heerlijk.

Dat ik nu vakantie heb betekend ook dat ik wat meer tijd heb voor mijn blog. Ik wil hier dan ook weer wat meer aandacht aan besteden. Hoe ik het ga inplannen en hoeveel post ik ga plaatsen ben ik nog niet helemaal over uit. Maar er zal meer geplaatst worden op mijn blog. Dat is zeker.

Geef een reactie

