Fashion: zomer outfitjes

Toen ik online weer wat aan het rond ‘shoppen’ was zag ik weer veel leuke dingen voorbij komen die ik graag zou willen hebben. Ik besloot er leuke outfits van te maken en met jullie te delen. Ik vind alle drie de outfits erg leuk. Alle items komen van HM.nl

Outfit 1.Β 
Deze outfit is voor de ‘gewone’ dag. Wanneer de zon schijnt maar je niks speciaals hoeft. Voornamelijk het shirt en de short vind ik erg leuk. Het shirt is vrij kort en daarom erg leuk boven een high waisted jeans. De tas vond ik ook erg mooi en zo’n tas zou ik nog graag willen van de zomer.Β 

Outfit 2.
Deze outfit is geschikt voor vele warmere dagen. Kan natuurlijk ook prima voor ene dagje shoppen. Geen gedoe met lange broeken tijdens het passen en is daarbij ook nog hartstikke leuk. Het jurkje is lekker luchtig en met het gele tasje lekker zomers. Ook de gekleurde strikjes voor in het haar fleuren de outfit lekker op.

Outfit 3.
De laatst outfit is voor de wat koelere dagen. Of wanneer je bijvoorbeeld naar je werk moet en een lange broek aan moet (zoals wat ik vaak heb). Deze outfit vind ik misschien wel het leukst. Het is klassiek, netjes maar toch ook stoer met de slip on schoenen en de grote statement oorbellen. Het tasje staat erg hoog op mijn verlanglijstje. Ik vind hem prachtig. De schoenen heb ik, maar dan in een andere kleur, en daar ben ik nog steeds erg tevreden mee en kunnen met veel gecombineerd worden.

Dit waren alle items die ik bij elkaar gezocht heb. Alle drie de outfits vind ik erg leuk. De laatste past heb best bij mij, ook omdat ik veel werk in de vakantie en dus vaak een lange broek aan moet.

Geef een reactie

