Diary 16

Deze week heb ik ontzettend van de vakantie genoten en heb ik lekker rustig aan gedaan. Ook heb ik gewerkt maar zonder school daarnaast is dat wel lekker. Aankomende week wordt nog rustiger voor mij en dat vind ik wel prima. Lekker leuke dingen doen!

Maandag

Maandagochtend, uitgekamde krulletjes en weinig make up. Op naar een ochtendje werk. Ik begon om 7 uur. Wat inhield dat ik om half 7 in de trein zat, pff vroeg.

Toen ik vrij was besloot ik voor het voetbal die avond lekkers te kopen. Het was de eerste wedstrijd die ik kon zien. Dus tijdens de wedstrijd konden we lekker aan de oranje tompoucen en donuts. Yum!

Toen de wedstrijd bijna klaar was besloten me zusje en ik toch voor een WK box te gaan van MacDonalds. Ook errug lekker.

Dinsdag

Lekker ontbijtje. Brinta, banaan, rozijntjes en kaneel. Verder deed ik die dag niet veel. In de avond had ik de diploma uitreiking van mijn vriend. Dus daar ben ik geweest. 

Daarna trok ik heerlijk zijn mega grote vest en trainingsbroek aan. Ik verzuip er echt in haha. Maar het zit heerlijk.

Woensdag

Van woensdag heb ik helemaal geen foto’s. Ik was lekker een dagje met mijn zusje en de rest van de familie.

Donderdag

Goodmorning. Met thee, en…

Yoghurt met cruesli en rozijntjes.

Donderdag ging ik even de stad in met mijn oma en zusje. Lekker het terras op.

Van mijn oma kreeg ik deze prachtige tas. Ik ben er heel erg blij mee. Mijn laptop kan er helaas net niet in…

Vrijdag

Vrijdag at ik mijn heerlijke koude pasta salade. Het recept vind je hier. Verder heb ik vrijdag gewerkt en heb ik lekker niks gedaan.

Zaterdag

Zaterdag heb ik in de ochtend gewerkt en daarna heb ik de hele middag en avond Livinlikelindsey’s vlogs gekeken. Ontzettend leuk. Ze praat veel, heel veel. Maar ik vind dat wel leuk.

Zondag

Zondagochtend ben ik wezen zwemmen met mijn moeder. Toen we naar huis fietste regende het super hard. Toen ik thuis kwam had ik dus ook zin in een kopje thee. Ik kon alleen niet kiezen…

Ik sluit af met een mooie zonsondergang. Een mooie oranje lucht bij een mooie oranje wedstrijd. Wat was het spannend, maar wat is het ook leuk dat ze door zijn! Ik heb nu al zin in zaterdag.
Zoals ik al zei is deze week nog rustiger voor mij. Ik ga woensdag naar Amsterdam met mijn vriend, vrijdag en zaterdag werk ik en verder heb ik nog niks gepland. Heerlijk. 

Geef een reactie

