New toy; Iphone 5C

Toen mijn abonnement afliep van mijn telefoon moest ik opzoek naar wat nieuws. Ik had natuurlijk gewoon kunnen verlengen maar wegens wat eigenaardigheden wilde ik weg bij desbetreffende provider. Op zoek naar een andere dus. Ik vond een Iphone 5C, roze. Mijn zusje had hem ook en ik vond hem wel leuk. En dus besloot ik hem te bestellen. 

Ik had de Iphone 4. De Iphone 5 is een stukje langer en is wat ronder. Hij ligt lekkerder in de hand dan de 4 en is een stukje lichter. Én, hij is roze! Hoe leuk is dat. Toen ik een kleurtje moest uitkiezen vond ik dat wel lastig, wat als ik na een maand al ben uitgekeken op dit kleurtje? 

Favoriete Apps

Dan een paar favoriete apps. Ik gebruik mijn telefoon veel, erg veel. Voor van alles en nog wat. De hele dag door maak ik foto’s, stuur ik whats app berichtjes en vernieuw ik mijn Instagram. 

Op de eerste ‘pagina’ staan mijn meest gebruikte apps. Whats App natuurlijk, Twitter (@Chelsberg) Facebook, en Instagram (Chelseaberghuis). Aan Instagram ben ik een beetje verslaafd. Zelf plaats ik niet mega veel foto’s maar ik volg wel veel mensen. Ik vind het heerlijk om leuke accounts op te zoeken of mooie plaatjes te bewonderen. 

Dan hebben we Weheartit. Dit doe ik altijd als ik in bed lig. Ik kan uren scrollen door de duizenden plaatjes/foto’s die erop staan. Er staan veel inspirerende foto’s tussen, maar ook grappige, mooie en minder leuke. 

Bloglovin’ gebruik ik ook met veel liefde. Hier volg ik al mijn favoriete bloggers op. Ik kan zo meteen hun nieuwe blogposts zien. Ik volg er vrij veel en het aantal ongelezen blogs loopt dus ook snel op. Maar als ik dan een dagje wat minder te doen heb kan ik lekker terug scrollen en kan ik me wel een poosje vermaken met het lezen van de posts.

Als laatst is een grote favoriete app, YouTube. In bed kijk ik vaak filmpjes. Meestal vlogs. Van bijvoorbeeld Beautygloss, Livinlikelindsey maar ook gewoon beautyvideo’s van bijvoorbeeld Veracamilla.

Dit is wat ik weer op mijn nieuwe telefoon heb gezet. Ik ben ontzettend blij met mijn telefoon en hoop dan ook dat de kleur me niet snel gaat vervelen. Gelukkig zijn er altijd hoesjes. Al heb ik die voor de Iphone 5C nog niet gezien…Nog even zoeken dus! 

Geef een reactie

