Diary 17

Ik heb weer een diary artikel. Vorige week had ik niet genoeg foto’s om een artikel voor te maken. Daarom heb ik mijn foto’s verzameld van afgelopen twee weken en vertel ik nu wat ik de die weken zoal heb gedaan. 

Mijn week begon met een stukje hardlopen. Ik had de dag ervoor gezwommen dus erg lekker ging het niet. Volgende keer beter.

Ik had een good hair day, yeey.

Na een avondje werk in het treintje naar huis, met een prachtig ondergaande zon.

Ik heb een nieuw nagellak merk ontdekt. Namelijk SinfulColors. Ze lakken in een laagje, zijn mega budget en er zitten leuke kleuren tussen. Deze roze vond ik leuk voor de zomer.

Lipstick op, haartjes stijl en op naar weer een avondje werk.

Mijn ouders hebben een nieuwe kast gekocht voor in huis. Ik vind het zo mooi. Het staat heel chique en modern.

Ik kocht een hoesje voor mijn telefoon. Toen ik mijn Iphone 4 nog had, had ik een stuk of 10 hoesjes. Helaas moet ik nu weer opnieuw beginnen met het verzamelen. Nummer 1 is vast binnen.

Mijn huid is een drama afgelopen weken. Ik heb allemaal grote onderhuidse ontstekingen. Met make up is er vrij weinig van te zien gelukkig, maar prettig is het niet. De afgelopen dagen drinken ik heel veel water, (heel veel) en dat lijkt een beetje te helpen. Ik weet niet hoe het komt dat mijn huid er zo slecht aan toe is maar erg blij ben ik er niet mee.

Nederland kijken tijdens het WK. Ik had een mooie tattoo.

Het was een gezellige avond, en gelukkig liep ie ook goed af.

Op zondag met mama naar de supermarkt. Ik vond dit er zo leuk uitzien. Het waren allemaal verschillende tomaatjes.

Ik kocht weer eens mijn favoriete drankje. Ik vind dit zo lekker en het is nog gezond ook!

Ook onze andere kat ligt niet helemaal normaal op de stoel…

Voordat ik moest werken moest ik nog even gauw wat eten. Bij Jumbo kocht ik deze salade. Hij was mega lekker en ik ga hem binnenkort zeker nog een keer nemen.

Ijsje uitzoeken bij Puur. Zoveel keus.

Ze hadden ook deze leuke bullets te koop. Het waren met chocolade omhulde vloeibare chocolaatjes (ofzoiets). Het zag er in ieder geval leuk uit.

Shoppen met vriendinnetje Mandy. We gingen naar Almere.

Voor het echte shoppen begon eerst even lunchen. We besloten te gaan zitten bij Hudson Bar en Kitchen. En dit was een goede keus.

Ze hadden veel lekkere dingen op  het menu staat. Waaronder deze Oreo milkshake.

Het was een geslaagde dag. Ik heb leuke dingetjes gekocht en het was gezellig!

En met deze foto sluit ik af. Dit is hoe mijn aankomende weken eruit gaan zien. Lekker veel werken… Op zich vind ik het niet heel erg maar ik ben blij als ik lekker naar London ga.

Geef een reactie

