Empties

Ik maak eigenlijk nooit producten op. Ik heb namelijk de slechte eigenschap om als iets bijna op is, snel wat nieuws te kopen. Vervolgens begin ik aan dat nieuwe product en vergeet ik het product dat bijna op was. Zo heb ik bijvoorbeeld 4 bijna lege deodorant flessen liggen thuis. Toch heb ik nu echt een paar dingetjes opgemaakt. Ik laat ze zien en vertel daarbij wat ik er van vond.

Fa Fantasy – prima deoderant. Ik vind in de zomer spray deodorants prettiger. Geur is fijn en doet prima zijn werk.

Garnier Fructis Vita Boost Glanz Shampoo – heerlijke shampoo. Ik heb hem destijds bij de Action gekocht en ik ben er erg tevreden over. Hij gaf mijn haar echt een boost en liet het prachtig glanzen. Ik ga hem zeker nog een keer kopen. De geur is overigens ook heerlijk.

Loreal Elvive anti haarbreuk spray – Anti klit haar spray. Eventjes in het natte haar sprayen voordat het geborsteld wordt en je kan er in een keer doorheen. Daarbij maakt deze spray je haar ook nog eens heerlijk zacht.

Maybelline Fit me concealer – een concealer die op is. Dat is voor mij echt uniek. Ik gebruikte deze concealer onder mijn ogen. Een mooie lichte kleur met een goede dekking. Helaas kon ik hem niet op plekjes gebruiken, daar werden deze namelijk alleen maar erger van.

Catrice camouflage cream. – En omdat de Maybelline concealer niet op plekjes gebruikt kon worden, gebruik ik de Catrice camouflage cream voor plekjes. Een creamy concealer met een dikke substantie. Erg fijne concealer. Ik heb hem dan ook meteen opnieuw gekocht.

Dit waren mijn empties. Niet veel, maar voor mij toch vrij uniek! Ik ben weer hard op weg om nieuwe producten op te maken.

Geef een reactie

