Summer Lovin Tag

Bij vriendinnetje Mandy zag ik de Summer Lovin Tag voorbij komen. Ik heb nog nooit een tag ingevuld maar deze leek mij erg leuk. Vooral met de warmte van afgelopen dagen leek mij het leuk mijn zomer favorieten te delen. 

Favoriete zomer lipstick 
Dat is voor mij vrij lastig. Ik draag graag felle lipstick in de zomer. Voornamelijk die van Catrice vind ik erg fijn. Als ik moet kiezen ga ik toch voor Pink Me Up van Catrice. Een mooie framboos rode/roze kleur. 
Favoriete zomer nagellak
Ik ben vrij makkelijk qua nagellak, vind veel mooi. In de zomer draag ik graag lichte kleurtjes. Een lakje dat ik vaak draag in de zomer is Chinchilly van Essie. Een mooie lichtgrijze/taupe kleur. 
Favoriete bikini
Om eerlijk te zijn heb ik nog geen bikini dit jaar. De keren dat ik er eentje nodig had heb ik die van mijn zusje gebruikt. Wel zou ik graag nog een eigen willen voor de aankomende warmere dagen (al ben ik elke dag aan het werk…) Ik zou er graag eentje met van die leuke rafels aan de voorkant willen. 
Favoriete zomerdrankje
Ik heb inmiddels een kleine verslaving ontwikkeld voor Spa rood met citroen. Je kan het kant en klaar kopen tegenwoordig (super handig) maar ook zelf maken. Super verfrissend en nog gezond ook. 
Favoriete zelfbruiner
Ik gebruik zelf geen zelfbruiner. Ik ben van mezelf niet heel licht en word ook heel snel bruin door de zon. Die mazzel heb ik. Daarbij vind ik zelfbruiner gebruiken alleen maar gedoe geven. Oranje handen, strepen.. Nee doe mij maar gewoon een lekker zonnetje. 
Favoriete zomernummer
Mijn favoriete nummer op dit moment is een gouwe ouwe. Ik heb namelijk Unwritten van Natascha Bedingfield herontdekt! Wat een heerlijk nummer is dat toch. Het nummer is onder andere bekend van de begintune van The Hills. Ook het meer recentere nummer Love never felt so good van Justin Timberlake en Michael Jackson draai ik graag. 
Favoriete zomer assessoire
Telt een elastiekje ook? Ik draag die met dit warme weer alleen maar. Het warme haar weg uit mijn nek en lekker een hoge staart of knot boven op het hoofd. Daarnaast is een zonnebril natuurlijk ook wel handig. Ik heb er momenteel twee van Primark. 
Favoriete zomer parfum/geur
Parfum draag ik niet echt met deze warme dagen. Ik vind het lekkerder om een lekker bodysplash op te spuiten. Ik gebruik Simply breathless van Victoria’s Secret momenteel erg veel. Een mega zoete mandarijn geur. Perfect voor de warmere dagen. 
Favoriete boek
Een echte boekenwurm ben ik niet. Wel vind ik het heerlijk om artikelen over gezondheid, eten en je lichaam te lezen op het internet of in tijdschriften. De Womanshealth vind ik dan ook erg leuk. Maar ook de Voedselzandloper van Kris Verburgh vind ik erg interessant. Geen spannende verhalen dus voor mij, maar gewoon echte feiten. 
Waar kijk je het meest naar uit deze zomer?
Dat is zonder twijfelen London! Nog twee weekjes ongeveer. Tot die tijd ben ik helaas echt elke dag aan het werk… Des te meer reden om er nog meer naar uit te kijken. Even lekker een weekje ontspannen in een andere omgeving! 
Geef een reactie

