I’m moving! (again)

Ja hoor, ik ga (weer) naar een andere woning. Waarom? Eigenlijk is er geen specifieke reden voor. Als student woon ik relatief dure kamer op dit moment. Een kamer waar ik veel geld voor betaal en waar ik vrij weinig voor terug krijg. Ik wilde heel graag iets voor mij zelf. Met name omdat naar mijn ouders terug gaan geen optie meer is. Samen met mijn broertje ging ik op zoek naar een eigen plekkie. En die hebben we gevonden. Na vele telefoontjes, afspraken en veel geduld kon ik na mijn tripje naar London het contract tekenen. En nu is het dan eindelijk van mij. Er moet veel aan gebeuren, maar het avontuur is begonnen.Β 

Als ik zeg dat er veel aan moet gebeuren dan bedoel ik ook echt, VEEL. Zo moeten bijvoorbeeld alle vloeren in het appartement er nog in, is het overal ontzettend vies en kunnen de muren wel wat likjes verf gebruiken. Best een leuk project, zou je denken. Maar niet als dit allemaal moet gebeuren in twee kleine weekjes. (Ik heb meerdere nachten wakker gelegen van de stress). Maar nu de vloer in de woonkamer er inmiddels inzit heb ik er alle vertrouwen in dat ik volgende week (eind volgende week, dat wel) in mijn nieuwe kamertje zit. Ik heb er zin in, nog een weekje om dit lelijke krot tot een mooi paleisje om te toveren. Uiteraard zal ik het eindresultaat delen.Β 
Geef een reactie

