Even bijkletsen

Het is inmiddels al weer even geleden dat ik wat van me heb laten horen. Ik ben vrij druk geweest met van alles en nog wat en daarom even een ‘bijklets’ artikeltje. Ik ben inmiddels verhuist, zit weer op school en ga ik aankomend weekend met mijn moeder en zussen een weekendje naar Maastricht.

Mijn laatst geschreven artikel ging over mijn verhuis avontuur. Inmiddels woon ik al ander halve week volledig in mijn nieuwe appartement en ik heb het enorm naar mijn zin hier. Het verhuizen heeft voor flink wat stress en lichamelijke klachten gezorgd (ik kon bijna 3 dagen mijn rechter arm en nek niet bewegen omdat ik deze had overbelast, au). Mijn eigen kamer is inmiddels helemaal af en ik voel me hier helemaal op me plek. Binnenkort zal ik een artikel plaatsen met wat na foto’s van mijn kamertje.Β 
Op school ben ik inmiddels ook weer begonnen. Ik begin dit jaar met de minor Music Management. Of ik later echt de muziek in wil weet ik nog niet. Toch vind ik deze minor nu al erg leuk. Bij een leuke minor hoort natuurlijk ook een leuk rooster. En die heb ik zeker, elke woensdag en vrijdag hoef ik niet naar school. Niet vervelend natuurlijk.
Aankomend weekend ga ik alweer lekker eventjes weg. Samen met mijn moeder en twee zussen ga ik naar Maastricht. Vrijdag vertrekken we met de trein en zondag komen we weer terug. Wat we precies gaan doen weten we nog niet, maar shoppen staat sowieso op de planning. Als iemand nog leuke tips heeft dan hoor ik die graag!Β 
De aankomende weken wil ik weer wat meer tijd besteden aan het bloggen. Ik hoop iedere maandag een diary artikel te kunnen plaatsen en een andere dag van de week een tweede artikel. Ik hoop dat dit te combineren is met school en werk. Ik ga in ieder geval mijn best doen!Β 
Geef een reactie

