Weekendje Maastricht

Afgelopen weekend ben ik samen met mijn moeder en zusje naar Maastricht geweest. Mijn moeder had nog vakantie en wilde graag een weekendje weg. Maastricht werd het en vrijdag vertrokken we. Hier wat foto’s van mijn leuke weekend. 

Vrijdag

Wachten op het treintje, we moesten 4 uur! lang in de trein. We vertrokken om 2 uur en dus zouden we om 6 uur in Maastricht zijn.

Dichtbij het hotel zat een Mac Donalds. We waren erg moe van het reizen en dus besloten we daar een lekkere hamburger naar binnen te werken.

Terug in het hotel besloot ik lekker in bad te gaan. Zelf heb ik geen bad en mijn ouders ook niet. Lekker warm water en genieten maar. Maar na 20 minuten was ik het alweer zat. Ik ben hier niet voor gemaakt. Dus ik kroop lekker vroeg me bedje in. 

Zaterdag

Zaterdag zouden we de hele dag gaan winkelen. Maar eerst natuurlijk even goed ontbijten.

Tijdens het shoppen kwam ik deze hoed tegen, zo leuk. Ik zag al zoveel meiden in Maastricht lopen met een hoedje en ik vond dat zo leuk dat ik besloot er een mee te nemen. 
Ik maakte deze leuke foto van mijn moeder en mijn zusje. 
Bij de Jamin hadden ze heel veel buitenlands snoep. Zo leuk, de Nerds leken me erg lekker. De (volgens mijn Japanse) Pocky’s vond ik er zo schattig uit zien. Toch nam ik helemaal niks mee. 
Maastricht is mooi. En we hadden goed weer. Ook wel fijn. 

Overbelichte selfie’s maken. 

Tijdens het dagje shoppen besloot ik de Lush in te gaan. Ik wilde graag een lekkere bruisbal voor in bad. Ik koos voor een appel kaneel geurende te gaan. Chocolade maskertje op en lekker in bad. Weer 20 hele minuutjes. 

Zondag

We moesten rond 11 uur uit het hotel zijn en dus dropte we onze koffers in kluisje op het station. We besloten nog een dagje de binnenstad in te gaan. 
Verder heb ik helemaal geen foto’s gemaakt van die middag. Om 3 uur besloten we de trein terug te nemen. 

Op station Utrecht een lekker Swirl ijsje. Hij was super lekker maar het was wel erg veel.

Rond half 9 was ik thuis. Wat een lange zit. Dit zijn geen reisjes om elke week te maken. Ik heb een heerlijk weekend gehad met mijn moeder en zusje. Mijn andere zus zou eigenlijk ook mee gaan maar die voelde zich helaas niet goed genoeg om mee te gaan. Daarom hebben we besloten dat we gauw nog maar een keer zoiets moeten doen, als ze wel mee kan.

Een gedachte over “Weekendje Maastricht

Geef een reactie

