Room update

Halverwege augustus ben ik ingetrokken in mijn nieuwe plekkie. Samen met mijn broertje woon ik nu in een flat, waar we een gezamenlijke woonkamer, keuken en badkamer hebben. Een aantal weken geleden liet ik al wat foto’s zien van de kamers. Toen was er alleen nog vrijwel niets aan gedaan. Inmiddels ben ik aardig tevreden met mijn kamertje en heb ik wat leuke foto’s gemaakt.Β 

Ik heb dit leuke kledingrek in mijn kamer staan. Ik heb hier wat van mijn mooiste, leukste items opgehangen. Zo hangen mijn twee gala jurken er, mijn gala schoenen en mijn pas gekochte hoedje.

Verder nog wat foto’s van mijn kamer

Geef een reactie

