10 redenen waarom ik van de herfst houd!

Vorige week maandag is officieel de herfst begonnen. Hoewel ik het zonnetje en de temperaturen van de zomer erg ga missen, vind ik de herfst stiekem ook wel leuk. Wat ik precies zo leuk vind vertel ik vandaag. De 10 dingen die ik leuk vind aan de herfst:

1. Kaarsjes. De mensen die mij goed kennen weten hoe gek ik ben op kaarsjes. Het liefst geur kaarsjes. Afgelopen week heb ik ze al weer lekker aangezet. Helaas mag ik van mijn broertje in onze woonkamer geen geurkaarsjes aan zetten, want daar houdt hij niet van, bummer. (Maar hé, daar staat wel tegenover dat hij dan niet rookt in de woonkamer). Daarom brand ik ze in mijn eigen kamer. Ik koop ze vaak bij de Action. Daar heb je hele lekkere. Het liefst wil ik nog een keer een Yankee Candle.
2. Thee. Ik ben verslaafd aan thee. Ja ik ben een echt thee trutje. Het maakt niet uit of het zomer, winter of herfst is. Ik drink het altijd. Mijn favoriete smaak ik absoluut bosvruchten van Pickwick. Maar momenteel staan er meer dan 10 verschillende smaakjes in mijn kast. 
3. Series. In de herfst vind ik het lekker om s’avonds in bed te kruipen en een leuke serie aan te zetten. Momenteel kijk ik veel New Girl. (Ik ben net begonnen dus heb nog lekker veel te gaan.) Ook heb ik nog een paar afleveringen van Pretty Little Liars te gaan. Lekker met een kopje thee en kaarsjes aan.
4. Chill kleding. Zo noem ik mijn lekker zittende outfits altijd. Soms is dit gewoon een veel te grote jogginsbroek, en soms is dit mijn magrietjes onesie. En natuurlijk met lekkere dikke sokken. 
5. Truien. Lekkere dikke truien. En dan niet alleen voor thuis maar ook voor naar school of werk. Met een leuke ketting of gewoon zo over een leuke legging. Het zit heerlijk en is ook nog lekker warm.

6. Warme douches.Zo lekker als je thuis komt uit de regen, of gewoon wanneer je het heel koud hebt. En met de juiste producten is het natuurlijk helemaal een feestje. Zelf gebruik ik momenteel de producten van The Body Shop heel graag. Voornamelijk de Peaches lijn vind ik heel erg lekker.

7. Elektrische deken. Ik ben nog elke keer zo blij met mijn elektrische deken. Mijn bed wordt er super warm van. Als het s’avonds koud is en mijn bed ook ‘koud’ is wordt ik in de ochtend met veel pijn aan mijn rug wakker. En daarom is mijn elektrische deken echt een uitkomst. Hij gaat na een half uurtje vanzelf uit. Helemaal handig dus.

8. Movie Nights. Ik houd enorm van films. Voornamelijk science fiction vind ik leuk. Maar ook romantische komedies vind ik leuk. En af en toe actie vind ik ook nog wel prima. Lekker met wat chips, popcorn en thee. Aankomende weken zou ik graag weer willen beginnen met de Harry Potter reeks. Heerlijke films zijn dat.

9. Boerenkool. Yummie. En dan vooral wanneer mijn oma het voor me heeft klaargemaakt. Met lekker veel jus en natuurlijk een rookworst. Kan nu al uitkijken naar die avonden.

10. Herfst kleuren. Ik vind de herfst kleuren zo mooi. Donkere kleuren. Bordeaux rood, bruin, zwart, grijs. Voornamelijk donkere kleren vind ik erg mooi. Maar ook donkere nagels en de mooie gekleurde bladeren buiten.

Dit waren mijn favorieten van de herfst. Ik denk dat veel mensen zich er wel in kunnen herkennen.

Geef een reactie

