Diary 18

Vandaag na lange tijd weer eens een artikeltje met wat foto’s die ik afgelopen weken heb gemaakt. Vaak zijn dat er erg veel maar ik heb de leukste even uitgekozen. Er zitten vooral wat food foto’s in. 

Ik had voor mezelf gekookt. Tagliatelle roomsaus. In plaats van champignons en ham reepjes had ik er paprika en kip doorheen gedaan. Het was super lekker.

Ik zette kaarsjes aan. De woonkamer is nog niet helemaal naar me zin, maar alles heeft tijd nodig. Toch vond ik dit kaarsje zo wel schattig staan.

Afgelopen weken zaten er dagen tussen dat het heerlijk weer was. Wat nou herfst. Laat die zomer nog maar even blijven. Alhoewel ik de herfst ook fijn vind. De winter vind ik het minst. Op de feestdagen na natuurlijk.

Aan de studie onder het genot van een zelf gefabriceerde salade. Vaak maak ik dit met left overs die ik nog in huis heb. Vaak heb ik nog wel paprika, ui en komkommer. Maar het kan met alle groente die je lekker vind natuurlijk.

Ontbijt, thee met soya yoghurt met cruesli. Dit krijg ik s’ochtends makkelijk naar binnen. Brood gaat er niet in en omdat ik toch wat wil eten s’ochtends eet ik vaak dit.

En nog een food foto. Ik had wraps gemaakt. Een lekkere vegetarische wrap. Op de bodem had ik Paturain gesmeerd. Ik had wat ui en kip opgewarmd in een pannetje en daar ik had wat knoflookpoeder en kerriepoeder bij gestrooid. Wat komkommer erover en een gekookt eitje. Het was een geïmproviseerde maaltijd maar het beviel goed.

Ik had krullen gemaakt. Het was langgeleden dat ik dat had gedaan. Helaas ging het regenen en heb ik er niet lang van kunnen genieten.

Toen ik in het weekend bij mijn ouders was kregen we super leuk nieuws. Mijn zus is namelijk zwanger. aaaah, wij (me zusje moeder en ik) wilde dit al zo lang. En toch hadden we het niet zien aankomen. Ik vind het echt super leuk om tante te worden en ik vind het natuurlijk voor me zus en der vriend ook super leuk.

Omdat ik de tagliatelle zo lekker vond besloot ik hem afgelopen week nog een keer te maken. Nu wel met ham reepjes en champignons. Ik heb weer gesmuld. Heb het de volgende dag zelfs nog een keer gegeten.

Lekker vroeg op bed. Ik kan via het internet tv kijken en heb dus in principe geen televisie nodig in mijn kamer. Heel fijn.

Selfie met mijn leuke nieuwe ijshoorntjes shirt.

Ik keek op mijn vrije dag Frozen. Ik vond het een heerlijke film. En de liedjes zijn prachtig.

Bezig voor een project van school. En daarvoor moesten we naar een klein strandje in Leeuwarden. Het was wat koud maar het was het waard. Nu hopen dat de leraar hier ook zo over denkt…

Vrijdag ging ik naar Amsterdam met Remco. Ik had mijn Starbucks kaart vol en kreeg dus een gratis koffie. Dus daar besloten we even gebruik van te maken. Daarna had hij een afspraak bij de Apple Store voor de batterij van zijn telefoon. Toen dit geregeld was zijn we ook nog eventjes wat winkels ingegaan. Waaronder Forever21.

En zaterdag kocht ik deze trui. Hij is van de H&M en hing bij de sale. Ik vond hem zo leuk dat ik besloot hem mee te nemen. Alvast voor de wat koudere dagen.

Dit waren mijn weken. Ik heb natuurlijk veel meer gedaan dan wat ik met deze foto’s laat zien. Ik ben erg druk met school en werk. Volgende week heb ik vakantie. Ik heb al wat plannen gemaakt maar ik wil de vakantie vooral gebruik om mijn appartement wat meer te maken zoals hoe ik die hebben wil, voor school aan de slag en natuurlijk even bijkomen van de afgelopen weken.

Geef een reactie

