I love #4

De afgelopen weken heb ik weer wat absolute favorieten ontdekt. Zowel op beauty als lifestyle gebied. Ik heb ze op een rijtje gezet en zal ze vandaag delen. Sommige heb ik pas net ontdekt en andere heb ik weer herontdekt.Β 

Als eerst mijn nieuwste item in mijn beautystash. De bodybutter van The Body Shop in Vineyard Peach. Ik had de body scrub hiervan al en ik vond de geur zo lekker, en toen ik zag dat de body butter hiervan in de aanbieding was (9 euro) kon ik die natuurlijk niet laten liggen.

Dan een product dat ik heb herontdekt, de Pure & Natural tonic van Nivea. Ik had deze een jaar geleden ook en deze zorgde er echt voor dat mijn huid aanzienlijk opknapte. Doordat ik de afgelopen weken gezond eet ziet mijn huid er goed uit. Ik wil dit graag zo houden en daarom besloot ik deze weer te kopen. Het is een heerlijk frisse tonic die mijn huid niet uitdroogt maar wel goed schoonmaakt.

Het enige lipproduct dat ik deze weken heb gedragen, de Hema Pretty Lips Lipgloss in Dusty Pink. Een prachtige my lips but better kleur die goed te dragen is overdag. Hij blijft goed zitten en droogt de lippen niet uit. Hema heeft nog meer kleurtjes en ik wil dus binnenkort ook kijken of ik nog een mooi kleurtje kan toevoegen aan mijn lipsticks/glosjes. Ze zijn 4 euro per stuk.

Deze keer heb ik ook wat lifestyle producten toegevoegd. Als eerst de Wax Scent van Xenos in Lavendel. Dit is een wax die je in een brandertje kunt leggen, vervolgens smelt de wax en komt er een heerlijke geur vanaf. Ik heb meerdere varianten maar Lavendel blijft absoluut favoriet. De geur is zelfs de volgende dag nog heerlijk aanwezig.

W7 In the Buff. Het pallet waarvan meerdere mensen zeiden dat het een dupe was van de beroemde Urban Decay Naked pallets. Nu heb ik zelf geen Urban Decay pallet in bezit en dus kan ik het W7 pallet ook niet vergelijken, maar ik weet wel dat ik deze erg fijn vind en graag gebruik. Ik hou van natuurlijke tinten en deze is daar perfect voor.

De laatste twee favorieten. Als eerst de Elvive Total Repair spray van L’oreal. Een ontwarrende verzorging die ik graag gebruik als ik onder de douche vandaan kom. Het maakt mijn haar klit vrij.

Als laatste een Robijn kledingverfrisser. Ik heb zelf helaas nog geen wasmachine en daarom moet ik dus met mijn wasje naar mijn ouders. Om een shirt wat langer aan te kunnen gebruik ik graag deze kledingverfrisser. Ik spray het over het gehele shirt en hang hem vervolgens op een haakje om hem te laten drogen. Op die manier ruikt hij weer heerlijk en kan ik er net een dagje langer mee. Natuurlijk werkt dit niet voor alle kledingstukken.

Dit waren de producten die ik deze weken met veel liefde heb gebruikt. Het waren er niet veel maar ik vond het toch leuk ze eventje uit te lichten.

Geef een reactie

