Autumn Essentials

Nu het weer wat kouder aan het worden is buiten, merk ik dat mijn kledingkast vrij zomers is. Daarom is het tijd om deze weer wat aan te vullen met winterse items. Ik zocht wat rond op internet en stelde 3 leuke herfst/winter outfits samen. Het zijn vrij donkere outfits. Een reden waarom ik gek ben op herfst/winter kleding. 

Outfit 1: Purple 

Deze outfit stelde ik samen aan de hand van het gilletje. Een mooi paars, zwart item die je met veel kan combineren. Ik ging voor een zwarte broek met witte blouse. De prachtige accessoires konden natuurlijk ook niet ontbreken. Een mooi goud horloge dat altijd kan, en een paar prachtige rosé zilveren oorbellen.

Gilletje: 39,95 Modemusthaves
Blouse: 24,99 H&M
Broek: 24,99 H&M
Horloge: 24,95 Modemusthaves
Schoenen: 39,99 H&M
Oorbellen: 7,99 H&M

Outfit 2: Casual Chic 

De tweede outfit is prima voor elke dag. Met de normale spijkerbroek en slip ons is het een prima outfit voor naar school. De trui houdt je lekker warm en met de tas en koraal lipstick zul je toch de aandacht trekken. 
Broek: 24,99 H&M
Trui: 14,99 H&M
Tas: 49,95 Loavies 

Schoenen: 29,95 Loavies 
Ketting: 9,99 H&M
Liptick: 4,99 nu 2,49 H&M

Outfit 3: Colder days 

De laatste outfit is de warmste van de drie. Dit komt door de dikke jas. Een perfecte outfit voor de koudere dagen. Het blousje en de hakken zorgen ervoor dat dit een chique outfit wordt. Het rode nagellakje zorgt voor wat kleur. 
Jas: 49,95 Loavies

Blouse: 24,95 Loavies
Broek: 29,99 H&M
Ketting: 26,95 Modemusthaves 
Schoenen: 34,99 H&M
oorbellen: 2,99 H&M
nagellak: 1,99 H&M

Dit waren mijn inspiratie outfits. De blouse van de laatste outfit vind ik super mooi en die zou ik ook graag willen toevoegen aan mijn kledingkast. Maar ook het gilletje van outfit 1 vind ik prachtig.

Wat zouden jullie graag willen toevoegen aan jullie kledingkast?

Geef een reactie

