My life in 20 questions TAG



Op een ander blog kwam ik deze leuke ‘My life in 20 questions TAG’ tegen. Leuke vragen waardoor jullie mij weer een beetje beter leren kennen. En daarom vulde ik deze lange tag in. 


Wat is je lievelingskleur? 
Mintgroen! Ik vind dat zo’n prachtige kleur. Als nagellak, telefoonhoesje maar ik heb ook een mooi mintgroen jasje in mijn kast hangen.

Wat is je favoriete nummer? 
Wordt hier liedje mee bedoeld? Of echt een cijfer? Als cijfer kies ik voor 9. Ik weet niet waarom ik dit precies een leuk nummer vind maar als het mij gevraagd wordt kies ik altijd voor 9. Qua liedje vind ik het lastig. Dit veranderd een beetje per seizoen. Momenteel luister is Stay with me van Sam Smith veel.

Wat is jou droomcarrière? 
Ik studeer momenteel Media en Entertainment management. Een opleiding volledig gericht op media. Deze kan lijkt mij ontzettend leuk. Graag zou ik een eigen bedrijfje starten (met een blog, webwinkel) en daarmee grote evenementen organiseren. De organisatie kant van vele bedrijven vind ik erg leuk.

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Dit vind ik lastig. Als kind zei ik altijd dat ik als ik ouder zou zijn weer terug zou gaan naar het westen van het land. Ik verhuisde toen ik 6? was van Almere naar het platteland. Momenteel woon ik in Leeuwarden maar het westen blijft mij nog steeds trekken. Den Haag, Hilversum of Amsterdam lijken me heel erg leuk.

Wat is jou favoriete manier van reizen? 
Treinen denk ik toch wel. Als het rustig is in de trein tenminste. Beetje muziek luisteren, of naar de gesprekken in de trein, naar buiten staren en eventueel wat huiswerk maken.

Wat doe je in je vrije tijd? 
Dat verschilt per week. De ene week ga ik veel naar de sportschool, met vriendinnen lunchen en blog ik wat. Terwijl ik de andere week hele dagen op me bed lig series te kijken. Ach dat moet af en toe ook kunnen, toch?

Wat zijn je favoriete kledingwinkels? 
H&M vind ik erg leuk. Je kan hier goedkoop leuke items scoren. River Island vind ik ook prachtige kleding hebben, maar helaas zit die winkel niet echt in de buurt. Dat zelfde geldt voor Forever21.

Naar welk concert zou je graag gaan? 
Ik ben niet zo’n concertganger. Maar een vriendinnetje had het over Maroon5. Daar zou ik toch wel graag naar toe gaan. Maar ook concerten van Beyonce en Lady Gaga lijken me heel leuk.

Wat is je favoriete thee smaak? 
Bosvruchten thee, van Pickwick. Zonder twijfel.

Verzamel je iets? 
Nee eigenlijk niet. Ik vind make up heel leuk om te hebben en veel verschillende items te hebben. Dus als dat ook telt?

Je slaapt niet zonder? 
Een deken en een kussen. Heel simpel. Al is het nog zo warm, ik wil en moet een deken hebben waar ik onder kan.

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen? 
Dit vind ik moeilijk want ik ben al snel geneigd te zeggen, mijn lieve mama op vakantie sturen. Als ik dan toch iets voor mezelf moet kiezen kies ik voor een eigen appartementje in het westen van het land. Volledig modern ingericht en met alles er op en eraan. En misschien dat ik er ook nog even tussen uit glip, richting Amerika ofzo. Samen met vriendjelief.

Wat is je favoriete make up merk? 
Moeilijk. Er is zoveel leuks. Ik heb nu 1 product van Mac en ik ben daar nog steeds heel blij mee. Maar ook Sleek vind ik heel erg mooi. Maar er is teveel keus om 1 te kiezen.

Wat is je favoriete seizoen? 
Zomer. Ik heb een lichtelijke hekel aan kou en regen dus de zomer is voor mij het best. Warm weer, terrassen, barbecuen, zwemmen..heerlijk.

Slaap je met de deur open of dicht? 
Dicht, altijd dicht.

Wat eet je het liefst? 
Pasta en tomatensoep. Yummie. Bij de soep lekker met een speltbroodje Paturain.

Waarom ben je begonnen met bloggen? 
Omdat ik het leuk vind iets leuks neer te zetten. Een mooi plaatje, met mooie tekst. Ik vond het heel leuk om mooie foto’s te maken en daar wilde ik graag iets mee doen, daarnaast vind ik het ook heel leuk om een verhaal op een leuke manier op papier te zetten.

Heb je een abonnement op een tijdschrift? 
Nee, nooit gehad ook.

Wat deed je gisteren om 12 uur? 
12 uur in de nacht, of ochtend/middag? Vannacht lag ik in mijn bed uit mijn boek te lezen en die middag/ochtend was ik bezig met huiswerk. Lekker saai.

Wat is je favoriete parfum? 
Ik vind Gucci Guilty heel erg lekker. Maar ook Lady Million draag ik graag.

Dit was hem. Een lekker lange tag met veel weetjes over mij. Ik vond het een leuke tag om te doen.

Foto’s We heart it

2 gedachtes over “My life in 20 questions TAG

Geef een reactie

