Diary 19

Vandaag laat ik weer zien wat ik afgelopen twee weken heb gedaan. Afgelopen week ben ik vooral druk geweest met school. 

Ik begin de dag met een verse jus. Super lekker.

Ik besloot dat het tijd was om dit kastje eens uit te ruimen. Er kan genoeg weg.

Weg ermee. Ruimt lekker op.

Dit bleef er over. Alsnog teveel haha. 

Mijn uitzicht als ik s’ochtends wakker wordt. Het blijft even wennen maar ik vind het erg mooi. Enig nadeel van de hoogte, de vreselijk wind die je continu hoort, waardoor je het gevoel hebt dat je uit je bedje waait.

In de vakantie ging ik gezellig met een vriendinnetje lunchen in de stad. Ik ging voor een tosti salami.

Later die dag gingen we wat drinken bij Douwe Egberts. Zoo lekker, ik kan er s’nachts alleen echt niet van slapen. Ik lig tot 3 uur wakker als ik koffie heb gehad…

Voor het avondeten gingen we naar de Lachende Koe. Een leuke eettent waar de menukaarten uit het plafond komen.

Lekker in bed!

In de vakantie is ook een andere vriendinnetje verhuist en ik mag tijdelijk haar tafel en stoelen lenen. Super leuk, ik wilde nog een tafel dus ik ben er erg blij mee. Het staat heel gezellig zo.

Vriendjelief nam uit New York deze prachtige blush van Nars mee.

En die moest natuurlijk even getest worden. Ik ben er heel erg blij mee. Maar later meer hierover.

Mooi stukje natuur.

To do lijstjes maken. Aankomende week is namelijk deadline week dus er moet genoeg gebeuren, helaas.

Liftselfie. Onderweg naar een feestje. Lang geleden dat ik wat heftigere oogmake up op had.

Knuffelen met Coco <3. Ik hou van dat beest. In me onesie. Die heb ik de hele zondag aangehad, terwijl ik ondertussen bezig was voor school.

Vandaag is de eerste deadline. Daar ben ik inmiddels voor klaar. Aankomende vrijdag heb ik er nog 1 en dan maandag nog. Nog een weekje bikkelen en dan heb ik volgende week woensdag alleen nog een toets.

Weer Coco. Dit keer was hij in een tas gekropen.

Dit waren mijn afgelopen twee weken. Niet eens heel veel food foto’s dit keer. Aankomende week wordt dus nog wat druk, maar daarna kan ik weer wat rustiger aan doen. Ook met werk, want mijn werk zal dan 4 weken lang dicht gaan om te verbouwen en daarom heb ik dus ook 4 weken geen werk.  Opzich wel lekker.

Hoe waren jullie weken?

Geef een reactie

